تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی منتشرشده از ورود تیم امداد و نجات چینی به کشتی سانچی

ویدئویی از ورود تیم امداد و نجات چینی به کشتی سانچیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی است که اتفاقات و حوادث ناخوشایند طبیعی و غیرطبیعی دل مردم عزیزمان را به درد آورده است. زلزله کرمانشاه که تعداد زیادی از هموطنان کرمانشاهی را داغدار کرد، هنوز این درد از یاد نرفته بود که اغتشاشات پیش آمد و حالا حادثه باورنکردنی و غیرمنتظره آتش گرفتن نفتکش سانچی در دل دریا که 32 خدمه آن را به کام مرگ برد و داغ تازه‌ای بر دلمان گذاشت. 

نیروهای امداد و نجات از همان ابتدا وارد عمل شدند اما متاسفانه نتوانستند جان هیچ یک را نجات دهند و همه 32 خدمه جان خود را از دست دادند. 

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از ورود نیروهای امداد چینی به داخل کشتی سانچی را نشان می‌دهد. فرمانده این تیم اذعان داشت که برای یافتن خدمه همه جای کشتی را گشته‌اند اما اثری از خدمه یافت نشده است.

انتهای پیام/

ورود نیروهای امداد چینی به نفتکش سانچی هنگام وقوع حادثه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی منتشرشده از ورود تیم امداد و نجات چینی به کشتی سانچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..