تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 9 با کم‌ترین قیمت در بازار چین عرضه خواهد شد

رئیس شعبه چین سامسونگ، ادعا می‌کند که کم‌ترین قیمت ممکن برای عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹، برای بازار چین درنظر گرفته شده است.

در کنگره جهانی موبایل که در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) برگزار خواهد شد، سامسونگ به صورت رسمی از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی خواهد کرد. اخیراً ایوان بلس، اعلام کرده بود که معرفی رسمی پرچم‏داران ۲۰۱۸ سامسونگ، برای تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) درنظر گرفته شده است و سامسونگ، هر دو مدل را در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در بازارهای عمده عرضه خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

آنچه در رابطه با اعضای جدید سری گلکسی اس به‌دست آمده، بیشتر در حد گمانه‌‌زنی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری این دو مدل است و جزئیات پیرامون قیمت‌گذاری احتمالی آن‌ها در دسترس نیست. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در مقایسه با بازارهای دیگر، با کم‌ترین قیمت ممکن در چین عرضه خواهد شد.

گویی شیان، رئیس سامسونگ در چین اعلام کرده است که این شرکت، کم‌ترین قیمت ممکن را برای عرضه پرچم‌داران جدیدش در بازار چین درنظر دارد. با این‌حال، هیچ اشاره‌ای به قیمت احتمالی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نشده است.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری احتمالی کهکشانی جدید سامسونگ، باید گفت که مدل ۵.۸ اینچی به چهار گیگابایت رم مجهز خواهد شد و در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. از سوی دیگر، مدل «پلاس» با شش گیگابایت رم همراه شده است و می‌توانید آن‌را در چهار مدل مختلف با ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگبایت حافظه خریداری کنید. اگر گمانه‏‌زنی‌های اخیر صحت داشته باشد، نسخه ۵۱۲ گیگابایتی فبلت ۶.۲ اینچی سامسونگ تنها در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد و تولید بسیار محدودی دارد.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

شرکت کُره‌ای از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام برای عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در بازار چین و ایالات متحده استفاده خواهد کرد؛ این در حالی است که در مدل‌‌های جهانی از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ سامسونگ با پردازنده بهبود یافته، واحد پردازش گرافیکی قدرت‌مند و قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق کمک گرفته می‎شود.

 گفته شده است جانشین گلکسی اس ۸ مانند نسل قبل، با یک دوربین همراه خواهد بود؛ در پشت گوشی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که لنزی با دیافراگم F1.5 دارد. به‌نظر می‌رسد اندازه دهانه دیافراگم لنز دوربین، قابل تنظیم خواهد بود. گلکسی اس ۹ پلاس نیز به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که چینش‌ سنسورهای دوربین اصلی، به صورت عمودی است. در جلوی گوشی نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه تصویری استفاده می‌شود که فوکوس خودکار داشته و اندازه دهانه دیافراگم لنز آن، F1.7 است.

در رابطه با پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ از سری «گلکسی اس» همچنین اعلام شده است که ظرفیت باتری نسبت به نسل گذشته بدون تغییر خواهد بود. با وجود گمانه‌زنی‌های متعدد پیرامون عرضه گلکسی اس ۹ با باتری با ظرفیت بیشتر، اعلام شده است مدل ۵.۸ اینچی به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود و سامسونگ، جانشین گلکسی اس ۸ پلاس را با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌دهد.

با وجود اینکه کهکشانی‌های جدید سامسونگ از نظر مشخصات سخت‌افزاری، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل نخواهند داشت؛ گفته می‌شود با قیمت بالاتری در مقایسه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عرضه خواهند شد. البته هیچ تأییدیه رسمی از سوی مقامات سامسونگ پیرامون این گمانه‌زنی‌ها وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 9 با کم‌ترین قیمت در بازار چین عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..