تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرخی روبرتو با بارسلونا تمدید کرد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که روز گذشته مارکا از تمدید قرارداد روبرتو خبر داده بود، امروز باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای به طور رسمی این خبر را اعلام کرد.
قرارداد این بازیکن با بارسا تا تاریخ 30 ژوئن 2022 است و رقم فسخ قرارداد 500 میلیون یورو تعیین شده است.


سرخی روبرتوی 25 ساله که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی «لاماسیا» است، در سال 2010 به تیم اصلی بارسلونا راه یافت و تا کنون در 178 بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفته و 7 گل هم به ثمر رسانده است.

روبرتو به همراه بارسلونا به افتخارات فراوانی از جمله 4 بار قهرمانی در لالیگا و 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان  و 2 قهرمانی در جام باشگاه های جهان،4 قهرمانی در جام حذفی ،4 قهرمانی در سوپر جام اسپانیا و 2 قهرمانی در سوپر جام اروپا  دست یافته است.


این بازیکن 25 ساله 3 بازی ملی و یک گل‌زده با پیراهن اسپانیا در کارنامه‌اش دارد.


تمدید قرارداد روبرتو در حالی انجام می شود که روز گذشته نیز جرارد پیکه با شرایطی مشابه یعنی تا سال 2022 و با مبلغ فسخ قرارداد 500 میلیون یورویی با بارسلونا تمدید کرد.
انتهای پیام/


روبرتو در بارسا ماندنی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرخی روبرتو با بارسلونا تمدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..