تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند عکس سلفی راضی‌تان می‌کند؟

چند عکس سلفی راضیتان می‌کند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام سرزمین پارادوکس‌های مجازی‌ست. معمولاً افراد عکس‌های طبیعی و به عبارتی رایج، « یهویی » خود را در آن برای دوستان خود منتشر می‌کنند، غافل از این‌که این عکس بعد از چندین سلفی به دست آمده و قبل از آن چه بسیار عکس‌هایی که حذف شده‌اند.

عکس‌های حذف شده، از زاویه‌های مختلف بالا، پایین، چپ و راستی گرفته شده‌اند که به هر دلیل مورد پسند کاربر نیستند. مرکز بهداشت و سلامت فلوریدا، در همین رابطه نظرسنجی برگزار کرده که نتایج جالبی را فاش می‌کند. از میان بیش از هزار کاربر شبکه‌های اجتماعی، 58 درصد از مردان و 48 درصد از زنان برای رسیدن به عکس موردنظر، 2 تا 5 سلفی می‌گیرند. نتیجه شگفت‌انگیز این نظرسنجی این‌جاست که 3/2 درصد از زنان و 2/9 درصد از مردان تا قبل از رسیدن به عکس ایده‌آل یهویی خود، حداقل 26 سلفی می‌گیرند. همچنین، 28 درصد از کاربران زن شبکه‌های اجتماعی و 13 درصد از کاربران مرد بین 6 تا 10 سلفی می‌گیرند تا به سلفی موردپسند خود برسند. یک نتیجه جالب دیگر این نظرسنجی این است که مردان در انتخاب عکس سلفی خوب، کمتر از زنان وسواس به خرج می‌دهند تا جایی که 16 درصد از آن‌ها با اولین سلفی راضی می‌شوند، درحالی‌که این میزان در میان زنان تنها 5 درصد است.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی افراد با نحوه عکس سلفی گرفتن!

 برای سلفی چقدر زمان صرف می‌کنند؟

این نظرسنجی نشان می دهد که اکثر کاربران ( 44 درصد از زنان و 51 درصد از مردان )، بین یک تا 3 دقیقه طول می‌کشد تا برای گرفتن سلفی آماده شوند یا جای مناسب و زاویه مناسبی پیدا کنند، درحالی‌که برخی دبگر برای گرفتن سلفی، 4 تا 7 دقیقه زمان نیاز دارند. تقریباً 5 رصد از کاربران زن و 4 درصد از مردان، حداقل 20 دقیقه زمان صرف سلفی گرفتن خود می‌کنند که آمار جالبی است.

منبع: نوآوران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند عکس سلفی راضی‌تان می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..