تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به صورت های مالی 9 ماهه "

 

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 33هزار و 180 میلیارد و 587 میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با انتشار عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 51 میلیارد و 457 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل 221 ریال زیان شناسایی کرده بود. همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 224 ریال زیان محقق کرد.

با افزوده شدن زیان انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 21 هزار و 406 میلیارد و 929 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به صورت های مالی 9 ماهه "»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..