تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




من یونایتد درها را به روی رونالدو بست

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،بسیاری منچستریونایتد را مقصد بعدی کریستیانو رونالدو می دانستند.اما با توجه به این که این تیم با الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی آرسنال به توافق رسیده است،عملا بازگشت رونالدو به اولدترافورد منتفی شده است.


به نوشته مارکا با توجه به توافق دو طرف حالا فقط زمان خرید رسمی سانچز از سوی منچستر یونایتد،باید اعلام شود.


به این ترتیب، هر گونه برنامه ای برای آوردن کریستیانو رونالدو به «اولد ترافورد»، آن طور که در ماه های اخیر شایع شده بود، پایان خواهد یافت و خوزه مورینیو قصد ندارد چنین حرکتی را انجام دهد.


الکسیس به خط حمله قوی منچستریونایتد متشکل از مارکوس راشفورد، خوان ماتا، روملو لوکاکو، آنتونی مارسیال، جسی لینگارد و زلاتان ابراهیموویچ اضافه خواهد شد.


امسال در ماه جاری یونایتد خرید دیگری نخواهد داشت و در تابستان اولویت های  این تیم تقویت هافبک میانی و قلب دفاع خواهد بود.
یکی از مواردی که تایید می کند رونالدو به منچستر بازگشت نخواهد گشت، این است که بازیکن جدید یونایتدها، پیراهن شماره 7 را خواهد پوشید، پیراهنی که تا به حال برای رونالدو کنار گذاشته شده بود.

همچنین مورینیو هیچ برنامه ای برای خرید گرت بیل ندارد، آن طور که در تابستان گذشته مطرح شد، اگرچه این مربی در آن زمان متقاعد نشده بود.
دلیل اصلی این امر مربوط به آسیب دیدگی های فراوان بیل و هزینه های خرید او عنوان شده است.
انتهای پیام/

پایان ماجرای رونالدو و من یونایتد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «من یونایتد درها را به روی رونالدو بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..