تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این بیماری هزارچهره را بشناسید/تغییر سبک زندگی فشار خون را کاهش می‌دهد/میان وعده‎‌های مناسب کاهش وزن چیست؟/ گیاهخواری مطلق ممنوع! 

دوری از استرس، ورزش‌کردن، شادزیستن، درمان موثر زودرس و مدیریت مطلوب موجب کنترل  بیماری ام اس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

از این بیماری نترسید 

بسیاری از مبتلایان به بیماری ام اس با این‌که این بیماری همان ناتوانی جسمی است، آینده خود را سیاه می‌بینند و تلاش‌های خود را برای بهبود و درمان متوقف می‌کنند؛ در حالی که باید بدانیم که بیماری ام اس یک بیماری هزار چهره است و در افراد به شکلی بروز پیدا می‌کند.

دوری از استرس، ورزش‌کردن، شادزیستن، درمان موثر زودرس و مدیریت مطلوب این بیماری موجب کنترل این بیماری خواهد شد.

این بیماری هزارچهره را بشناسید/تغییر سبک زندگی فشار خون را کاهش می‌دهد/میان وعده‎‌های مناسب کاهش وزن چیست؟/ گیاهخواری مطلق ممنوع! 

راه‌های کنترل فشار خون

اگر به  فشار خون بالا مبتلا هستید باید بدانید که تغییر در شیوه زندگی، اولین قدمی است که باید برای کنترل فشار خون بردارید؛
تغذیه سالم و داشتن وزنی ایده‌آل، کاهس استرس در طول روز و مصرف به موقع داروهای تجویزی از اقداماتی است که باید برای کنترل موثر فشار خون انجام شود؛ همچنین اندازه گیری فشار خون در منزل را هم جدی بگیرید؛ این اندازه‌گیری‌ها معمولا بدون استرس و خستگی بوده و در شناخت بهتر بیماری شما کمک زیادی می‌کند.

چربی شکمی را این‌گونه آب کنید

برای حذف چربی‌های شکمی می‌توان از فعالیت‌های ورزشی در منزل کمک گرفت؛ بسیاری از افراد برای لاغری و حذف چربی‌های دور شکم خود نگرانند؛ در حالی که با چند فعالیت ساده می‌توانید این چربی‎‌ها را آب کنید.

یکی از این فعالیت‌ها دراز و نشست است؛ روی زمین دراز کشیده و زانوها را کمی خم کنید؛ در حالی‌که کف پاها روی زمین است، بدن را از زمین بلند و به پاها نزدیک کنید و دوباره دراز بکشید؛ سعی کنید تعداد دفعات این حرکت را هر بار بیشتر کنید. توصیه می‌شود حداقل چهار بار در هفته‌ دراز و نشست را انجام دهید.

در حالی که دراز کشیده‌اید، پاهایتان را طوری بالاببرید ‌که با بدن زاویه 90 درجه بسازد؛ پس از چند ثانیه دوباره پاها را پایین بیاورید، اما نباید پاها را بر زمین بگذارید؛ این عمل را چند بار در روز انجام دهید.

این بیماری هزارچهره را بشناسید/تغییر سبک زندگی فشار خون را کاهش می‌دهد/میان وعده‎‌های مناسب کاهش وزن چیست؟/ گیاهخواری مطلق ممنوع! 

میان وعده‎‌های مناسب برای کاهش وزن 

برای کاهش وزن مصرف برخی میان وعده‌های غذایی موثر است؛ بهتر است در طول روز از میوه و سبزیجات به عنوان میان وعده استفاده کنید؛ مخصوصا میوه‌هایی مثل هندوانه، خربزه و انبه یا مرکبات که حجم زیادی از آنها را آب تشکیل می‌دهند، از جمله میان وعده‌های مناسب برای رژیم لاغری هستند؛ سبزیجات هم حجم معده را پُر می‌کنند و باعث می‌شوند تا کمتر فرد احساس گرسنگی داشته باشد.

بهتر است بدانید که دمنوش‌ها به تنهایی اثر زیادی برای لاغری نخواند داشت؛ اما اگر رژیم غذایی مناسبی داشته باشید؛ نوشیدن انها کمک زیادی به لاغری شما خواهد داشت.

 کاهش خطر بیماری‌های قلبی با سونا

به تازگی محققان دریافته اند که افرادی که به طور منظم از سونا استفاده می‌کنند کمتر در معرض خطر بیماری‌های قلبی قرار می‌گیرند.

این تحقیقات نشان‌می دهد پایین آمدن فشار خون و آزاد شدن عروق سفت از نتایج استفاده از سونا است.

البته به خاطر داشته باشید که افرادی که برای کاهش فشار خون از دارو استفاده می‌کنند، باید کمی احتیاط کنند، زیرا پایین آمدن بیش از حد فشار خون می‌تواند موجب سرگیجه یا حتی بیهوشی در فرد شود.

گیاهخواری مطلق ممنوع

برخی از افراد با انتخاب گیاهخواری، صرفا به مصرف مواد گیاهی شامل میوه‌ها و سبزیجات روی می‌آورند؛ اما پزشکان توصیه می‌کنند رژیم غذایی فاقد لبنیات و تخم مرغ به کمبود برخی عناصر شروری بدن مانند ویتامین ب۱۲ منجر می‌شود؛ توصیه می‌شود از گیاهخواری مطلق پرهیز کنید.

این بیماری هزارچهره را بشناسید/تغییر سبک زندگی فشار خون را کاهش می‌دهد/میان وعده‎‌های مناسب کاهش وزن چیست؟/ گیاهخواری مطلق ممنوع! 

 انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این بیماری هزارچهره را بشناسید/تغییر سبک زندگی فشار خون را کاهش می‌دهد/میان وعده‎‌های مناسب کاهش وزن چیست؟/ گیاهخواری مطلق ممنوع! »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..