تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حراج مرسدس بنز و لانچیا، متعلق به مستر بین

روآن اتکینسون، هنرپیشه‌ی مجموعه‌ی محبوب مستربین، دو خودروی کلاسیک خود را به حراج خواهد گذاشت که شامل مرسدس‌بنز 500E و لانچیا تما خواهد بود.

روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) کمدین معروف بریتانیایی و ستاره‌ی سری فیلم‌های مستر بین (Mr.Bean)، ماه آینده دو سدان اسپرت کلاسیک مرسدس‌بنز 500E و لانچیا تما 8.32 سری 1، از کلکسیون خودروهای ارزشمند خود را به حراج می‌گذارد.

Mercedes E500

سدان اسپرت مرسدس 500E یکی از جذاب‌ترین محصولات دهه‌ی ۹۰ از این برند آلمانی است. اتکینسون پیش از این هم، مدل‌های مشابهی از مرسدس E کلاس در گاراژ داشته است. این سدان محصول ۱۹۹۳، در سال ۲۰۱۵ به دست اتکینسون رسید و تا به‌امروز ۱۳۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر، کار کرده است. اتکینسون پس از جستجوی فراوان، این سدان پرقدرت ۸ سیلندر V  شکل ۵ لیتری را در سال ۲۰۱۵ با رنگ کابین خاکستری خریداری کرد. این نسخه از  E500، دارای قدرت ۳۲۲ اسب بخار، گشتاور ۴۸۰ نیوتن‌متر و زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶ ثانیه، در زمان تولید بوده است.

Lancia Thema 8.32 / لانچیا تما

مدل دیگر، لانچیا تما 8.32 است که در بریتانیا فقط ۲۰ دستگاه از آن وجود دارد. این سدان خاص که از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۳ لیتری ساخت فراری استفاده می‌کند، تمام ۷ سال گذشته در اختیار مستربین بوده است و تا به زودی، حراج خواهد شد.

مستر بین / Mr.Bean

اتکینسون که اکنون در حال ایفای نقش در سومین نسخه از سری فیلم‌های سینمایی جانی اینگلیش (Johnny English) است، پیش از این هم با خودروهای باارزش خود خبرساز شده بود. مستربین که یکی از علاقمندان سرسخت دنیای خودرو محسوب می‌شود، بارها در مسابقات رسمی اتومبیلرانی شرکت کرده است. شاید مشهورترین خودروی اتکینسون، ابرخودروی افسانه‌ای مک‌لارن F1 باشد که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۵ زینت بخش گاراژ خاص این هنرپیشه‌ی دوست داشتنی بود و البته دوبار تصادف جدی داشت.

Heritage 90 land rover

 اتکینسون که مدتی از مک‌لارن F1  بنفش رنگ خود به عنوان خودروی روزمره استفاده می‌کرد، پس از تصادف دوم و دریافت مبلغ ۹۱۰ هزار پوند از بیمه (در مجموع دو تصادف ۱.۵ میلیون پوند)، این ابرخودروی کمیاب را به حراج گذاشت و ۸ میلیون پوند (حدود ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار) به دست آورد. این کلکسیونر انگلیسی، سه سال قبل هم مدل Heritage 90 لندرور دیفندر را ۱۰ هزار پوند بیشتر از مقدار تخمینی حراج، با قیمت ۵۵ هزار پوند فروخته بود.

مستر بین / Mr.Bean

از دیگر خودروهای اتکسنیون می‌توان به هوندا NSX، بی‌ام‌و 328 کلاسیک مدل ۱۹۳۹، استون مارتین ونتیج، رولزرویس و استون مارتین V8 زاگاتو اشاره کرد. اتکینسون در سال ۲۰۱۱ در برنامه‌ی پرطرفدار تاپ گیر (Top Gear)  با اجرای سه مجری مشهور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز مِی شرکت کرد، ضمن اینکه برای مدتی به عنوان سریع‌ترین مهمان این برنامه شناخته می‌شد. جالب است بدانید، مستربین بارها اشاره کرده است که به خودروهای برند پورشه علاقه‌ای ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حراج مرسدس بنز و لانچیا، متعلق به مستر بین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..