تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مدیریت عشق ورزیدن» این هفته منتشر می شود

مدیریت احساسات این هفته منتشر می شود

فرهاد حسن زاده، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب های جدیدش گفت: کتاب های جدیدم با عنوان «مدیریت عشق ورزیدن» و «مدیریت احساسات» همین هفته از زیر چاپ بیرون می آیند. این کتاب ها را قرار است انتشارات «پلک» منتشر کند. در کتاب مدیریت احساسات»، درباره مدیریت احساساتی مانند اضطراب، افسردگی، فوبیا و مانند آن نوشتم و نحوه مدیریت تمام این احساسات در این کتاب وجود دارد.

وی افزود: رمان جدیدم به نام «من عوضی به دنیا آمدم» در انتشارات پلک منتشر می شود. این رمان را درباره ارتباطات انسانی و مسائلی از این دست نوشتم. رمان «من عوضی به دنیا آمدم» رمانی روانشناسی است.

این نویسنده در خصوص رمان دیگرش به نام «سایه ات را گم نکن» نیز اظهار کرد: این رمان هم مانند «من عوضی به دنیا آمدم» رمانی روانشناسی است. این کتاب را هم مانند سایر کتاب هایم قرار است انتشارات پلک منتشر کند و در دسترس مخاطبان قرار دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مدیریت عشق ورزیدن» این هفته منتشر می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..