تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غنیمتی که داعشی‌ها هنگام فرار از البوکمال جا گذاشتند+ فیلم

غنیمت بزرگ رزمندگان فاطمیون از تروریست‌ها در البوکمال+فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ارتش سوریه و رزمندگان فاطمیون در کنار دیگر نیروهای مقاومت، 28 آبان ماه96 شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند.

این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود. عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر شهر البوکمال در چارچوب عملیات «والفجر3» و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد.

پس از ازادسازی البوکمال، پاکسازی مناطق حاشیه‌ای این شهر در سوریه توسط گروه های مقاومت از جمله رزمندگان لشکر فاطمیون انجام شد.

بیشتر بخوانید:گروه های تروریستی در استان درعا سوریه به جان هم افتادند

رزمندگان لشکر فاطمیون در جریان پاکسازی شهر البوکمال و حاشیه این شهر از لوث تروریست‌های تکفیری به مهمات و غنایم بزرگ جنگی دست یافتند. فیلم مرکز رسانه‌ای فاطمیون از غنیمت جنگی رزمندگان فاطمیون در ادامه قابل مشاهده است:

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

غنیمت بزرگ رزمندگان فاطمیون از تروریست‌ها در البوکمال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غنیمتی که داعشی‌ها هنگام فرار از البوکمال جا گذاشتند+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..