تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز عاشقانه «ماهورا» در جشنواره فیلم فجر برملا می‌شود + تصاویر

سیمرغ 36؛

 راز عاشقانه «ماهورا» در جشنواره فیلم فجر برملا می‌شود/// عکس شب فیلم سینمایی «ماهورا» درامی عاشقانه است که تمام فیلمبرداری آن در لوکیشن های بکر و واقعی در تالاب ها و روستاهای جنوب انجام شده و داستان زیباترین زن هور را روایت می کند.
راز عاشقانه «ماهورا» در جشنواره فیلم فجر برملا می‌شود/// عکس شب
در خلاصه داستان فیلم «ماهورا» آمده است: در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند، لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود.
راز عاشقانه «ماهورا» در جشنواره فیلم فجر برملا می‌شود/// عکس شب
از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند،‌ می‌توان به ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، کامران تفتی، احمد کاوری، محسن افشانی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان و داریوش ارجمند اشاره کرد.

تهیه‌کنندگی فیلم بر عهده علیرضا جلالی و حمید آخوندی است که فیلم‌های «روز سوم» و «سفر به چزابه» از جمله آثار موفق کارنامه این دو محسوب می‌شوند.


انتهای پیام/

معرفی فيلم ماهورا در جشنواره فيلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز عاشقانه «ماهورا» در جشنواره فیلم فجر برملا می‌شود + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..