تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس آموزش پخت آبگوشت برای سفیر آلمان! +عکس

کلاس آموزش پخت آبگوشت برای سفیر آلمان! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میکائیل کلور برشتولد سفیر آلمان در ایران با انتشار پستی در حساب توییتری خود، عکسی از خود منتشر کرد که در آن در حال هم زدن دیگ آبگوشت است.

وی در این توییت، آبگوشت را غذایی خوشمزه توصیف کرد و در توضیح عکس نوشت "در کلاس آموزش آشپزی آبگوشت برای من، توسط آشپزهای ماهر!".

آبگوشت یکی از غذاهای سنتی ایران است. غذای محبوب ایرانیان، خوراکی رقیق است که از گوشت و پیاز و سیب زمینی و حبوبات درست می‌شود. 

کلاس آموزش پخت آبگوشت برای سفیر آلمان! +عکس

انتهای پیام/

سفیر آلمان در حال پخت آبگوشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس آموزش پخت آبگوشت برای سفیر آلمان! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..