تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – چهارشنبه ۲۷ دی!

دیدنی های روز چهارشنبه ۲۷ دی را در ادامه خواهید دید .

دیدنی های روز چهارشنبه ۲۷ دی

دیدنی های روز چهارشنبه ۲۷ دی از ازدحام شبکه های تلویزیونی آمریکا برای گزارشگری از مقابل خانه ای در شهر”پِریس” ایالت کالیفرنیا آمریکا تا دوچرخه‌ سواری پس از باران را ببینید :

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

ازدحام شبکه های تلویزیونی آمریکا برای گزارشگری از مقابل خانه ای در شهر”پِریس” ایالت کالیفرنیا آمریکا که پدر و مادر خانواده سالیان دراز ۱۳ فرزند خود را در آن زندانی کرده بودند.

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

بازگشایی رسمی ساختمان جدید سفارت‌خانه آمریکا در جنوب لندن. این ساختمان با هزینه ۱ میلیارد دلاری گران ترین سفارت‌خانه جهان است به طوری که صدای اعتراض ترامپ را هم بلند کرده است.

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

استقبال از پاپ فرانسیس در جریان سفر رسمی به سانتیاگو شیلی

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

زندگی زیر سایه فوران گدازه‌ها و غبارهای آتشفشانی در جزیره کارو اندونزی

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

بازی کودکان فلسطینی در ساحل باریکه غزه

دیدنی های روز چهارشنبه 27 دی

افشاندن گاز اشک‌آور از سوی معترضان به روی پلیس در جریان تظاهرات اعتراضی در مقابل ساختمان پارلمان اوکراین در شهر کی‌یف

تصاویر و دیدنی های روز چهارشنبه ۲۷ دی دیدنی های روز چهارشنبه 27 دیسربازان وظیفه عضو نیروی دریایی کره جنوبی در جریان برگزاری یک رزمایش دیدنی های روز چهارشنبه 27 دیقدم زدن یک دانشجو در مسیر دانشگاه شهر گوانگجو در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شهر سئول کره جنوبی دیدنی های روز چهارشنبه 27 دیشترسواری در جریان یک جشنواره زمستانی در منطقه مغول‌نشین در شمال چین دیدنی های روز چهارشنبه 27 دیدوچرخه‌ سواری پس از باران در شهر فرانکفورت آلمان

عصر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – چهارشنبه ۲۷ دی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..