تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند ساخت اپل پارک به پایان رسید

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، مقر جدید اپل که با نام اپل پارک شناخته می‌شود، به پایانِ روند ساخت خود رسید و از این پس این ساختمان میزبان کارکنان اپل خواهد بود.

مقر جدید ۵ میلیارد دلاری کوپرتینویی‌های بالاخره به پایان ساخت خود رسید و اکنون اکثر ماشین‌آلات ساخت‌و‌ساز از محوطه‌ی این ساختمان خارج شده‌اند؛ تنها تعداد اندکی از این ماشین‌آلات برای محوطه‌سازی و فضای سبز باقی مانده‌اند.

بی‌شک اپل پارک مزیت‌های عظیمی را برای اپل و ۱۲ هزار کارمندی که برای نقل مکان به این ساختمان آماده می‌شوند، خواهد داشت. پیش‌تر جانی آیو در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که اپل پارک باعث تعامل بهتر کارمندان و نزدیک‌شدن آن‌ها به یکدیگر خواهد شد. او به تیم تحت‌نظر خود که وظیفه‌ی طراحی محصولات اپل را برعهده دارند نیز اشاره می‌کند و از اپل پارک به‌عنوان فرصتی برای جمع‌شدن این تیم در زیر یک سقف یاد می‌کند.

البته مزیت‌های این ساختمان سفینه‌مانند تنها به موارد بالا خلاصه نمی‌شود بلکه، از این پس کارکنان این شرکت می‌توانند به باشگاه‌ بدن‌سازی، رستورانی با غذاهای متنوع‌تر و فضای سبزی دسترسی داشته باشند که با درخت‌های میوه مزین شده است.

شما می‌توانید عکس‌های تکمیل‌شده‌ی اپل پارک‌ را پایین‌تر مشاهده کنید.

اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک اپل پارک

دیدگاه‌ خود را درباره‌ی تصاویر فوق با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. به‌نظر شما این ساختمان برازنده‌ی ارزشمندترین برند جهان است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند ساخت اپل پارک به پایان رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..