تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور است

تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود دو مورد از اصلی‌ترین مشکلات اقتصاد کشور را این دانست که بين مديران رده اول كشور در سطح وزرا و رؤساي قوا با مديران مياني و خرد اجرايي، ارتباط عملياتي و اجرايي ضعيفي وجود دارد و مديران خرد و اجرايي نيز قادر به مشكل گشايي از كار مردم و مراجعان نيستند.

وی در ادامه راه حل این دو چالش مدیریتی را تشكيل ايالت‌هاي اقتصادي با اختيارات كافي و رؤساي غيرجناحي دانست و گفت این نکته پانزده سال است به همه دولتها گفته شده، ولي به آن عمل نشده است. به طوری که اين ايالت ها با تكيه بر توانايي هاي محلي در هرمنطقه ، زمينه حضور مردم در توليد و اشتغال را فراهم مي كنند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"حل مشكلات با مديريت توانمند
بين مديران رده اول كشور در سطح وزرا و رؤساي قوا با مديران مياني و خرد اجرايي، ارتباط عملياتي و اجرايي ضعيفي وجود دارد. مديران خرد و اجرايي نيز قادر به مشكل گشايي از كار مردم و مراجعان نيستند . اين دو چالش مديريتي با سفرهاي استاني و همايش هاي تكراري قابل حل نيست. حلقه مفقوده، تشكيل ايالت هاي #اقتصادي با اختيارات كافي و رؤساي غيرجناحي است. اين ايالت ها با تكيه بر توانايي هاي محلي در هرمنطقه ، زمينه حضور مردم در توليد و اشتغال را فراهم مي كنند.
در اين روش، از يك طرف، اعمال نظارت از نزديك، مانع بروز فساد مي شود و از طرف ديگر، رقابت اقتصادي بين ايالت ها به توليد، ايجاد اشتغال و پيشرفت كشور سرعت مي دهد و درآمد ومعيشت مردم را بهبود مي بخشد. اين نكته اي است كه بيش از پانزده سال است به همه دولتها گفته شده، ولي به آن عمل نشده است."

تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور است

انتهای پیام/

تشكيل ايالت هاي اقتصادي پیشنهاد محسن رضایی برای حل مشکلات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشكيل ايالت هاي اقتصادي حلقه‌ی مفقوده‌ی مدیریت کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..