تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نكته اي در مورد پاداش بازنشستگی فرهنگيان

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین سقف پاداش بازنشستگی در بودجه ۹۷ تاثیری در پاداش پایان خدمت فرهنگیان ندارد.

به گزارش شمانيوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: حسب شرایطی که در قانون مربوط به امور استخدامی وجود دارد، پاداش پایان خدمت کارمندان دولت بر اساس معدل دریافتی های ۲ سال آخر خدمت ضرب در سی سال محاسبه می شود.

وی ادامه داد: طبق شرایطی که قبلا وجود داشته است هر کارمندی که بازنشسته می شد، معدل ۲ سال آخر خدمت وی ضرب در ۳۰ می شده است. بنابراین اگر کسی ۱۰ میلیون حقوق می گرفت این مبلغ ضرب در ۳۰ می شد و مبلغ ۳۰۰  میلیون پاداش دریافت می کرد.

یوسف نژاد افزود: قانونگذار در بودجه سال ۹۷ برای سقف دریافتی ها حدی را مشخص کرده است و این مبلغ را حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان تعیین کرده است. بنابراین تنها افرادی که حقوق های بالای ۸ میلیون تومان دریافت می کنند شامل این قانون می شوند و حداکثر ۲۵۰ میلیون پاداش دریافت می کنند.

وی ادامه داد: حقوق فرهنگیان خیلی کمتر از ۸ میلیون تومان است و دریافتی پاداش پایان خدمت آن ها از رقم تعیین شده کمتر است. بنابراین قانون مذکور شامل بازنشستگان فرهنگی نخواهد شد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نكته اي در مورد پاداش بازنشستگی فرهنگيان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..