تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S9 و گلکسی S9+ گواهینامه FCC دریافت کردند

 ///////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9+ ماه آینده در MWC2018 در بارسلونای اسپانیا معرفی خواهند شد. این گوشی‌های هوشمند تقریبا آماده عرضه به بازار هستند چرا که گواهینامه FCC را دریافت کرده اند.

با توجه به لیست FCC این گوشی‌ها دارای شماره مدل SM-G960 برای S9 و شماره مدل  SM-G965 برای S9+ هستند. آنها از تمام باندهای LTE، GSM،UMTS وCDMA  پشتیبانی خواهند کرد و می‌توانند در ویتنام، چین و کره ساخته شوند.                       

طبق برخی گزارش‌ها پرچمدار جدید سامسونگ دارای دوربین 12 مگاپیکسل Dual Pixel است که می تواند فیلم های Super Slow-Mo ضبط کند. این گوشی از بلندگوی استریو که توسط AKG  ساخته شده است استفاده می کند.

همچنین گفتنی است این گوشی با ویژگی های شناخته شده ای مثل گواهینامه IP68، اسکنر عنبیه چشم و شارژر بی سیم به بازار می آید.

انتهای پیام/

دریافت گواهینامه FCC توسط پرچمدار جدید سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S9 و گلکسی S9+ گواهینامه FCC دریافت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..