تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتيجه ديدار پرسپولیس و گسترش فولاد

دیدار دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش‌فولاد از ساعت 15:35 و به دلیل برگزاری مراسم به یاد شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو بازی با 5 دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

داور: محمد رضا اکبریان  

کمک داوران:علیرضا ایلدروم – محمدجواد مداح 

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند- سیدجلال حسینی - شجاع خلیل زاده - صادق محرمی - محمد انصاری - حسین ماهینی - محسن مسلمان - وحید امیری - فرشاد احمد زاده - علی علیپور - گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب گسترش فولاد تبریز:فرناندو دخسوس، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان و اسماعیل فرهادی

سرمربی: فیروز کریمی

 

 

 

 

دقیقه ۳۴
ارسال امیری روی دروازه گسترش فولاد به فرشاد احمد زاده رسید و ضربه سر او از بالای دروازه گسترش به اوت رفت.

دقیقه۳۰
شوت زنده روح بازیکن گسترش فولاد از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کم از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۶
ارسال انصاری روی سر منشا فرود آمد و ضربه این بازیکن هم تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۰
شوت سامان نریمان جهان را بیرانوند با یک واکنش خوب دفع کرد و توپ برگشتی را هم خودش به کرنر فرستاد.گسترش در این لحظات ۳ کرنر متوالی روی دروازه پرسپولیس زد که حاصلی برای این تیم نداشت.

دقیقه ۱۶
علیپور در محوطه جریمه گسترش فولاد سرنگون شد اما داور بازهم اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.برانکو در کنار زمین به شدت به وضعیت داوری معترض شده است.

دقیقه ۱۴
ارسال انصاری در محوطه جریمه به منشا رسید و شوت او از بالای دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

دقیقه ۱۳
اولین کرنر پرسپولیس را محسن مسلمان زد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۱۰
دروازه بان استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و بازی به همین دلیل چند لحظه ای متوقف شد.

دقیقه ۸
پاس عمقی فرشاد احمدزاده پشت دفاع به علیپور رسید و دروازه بان گسترش زودتر از مهاجم پرسپولیس توپ را دفع کرد اما مهاجم پرسپولیس معتقد به خطا بود که داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۶
شوت از راه دور محسن مسلمان را دروازه‌بان گسترش دفع کرد و توپ برگشتی به منشا رسید که شوت این بازیکن را هم دروازه بان برزیلی گسترش مهار کرد.

دقیقه ۳
ضربه کاشته در جناح چپ محوطه جریمه گسترش را محسن مسلمان روی دروازه ارسال کرد که توپ روی سر علی علیپور فرود آمدو ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه یک
گسترش فولاد تبریز در اولین حمله اش خطرساز شد و شوت بازیکن این تیم از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتيجه ديدار پرسپولیس و گسترش فولاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..