تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته های دری‌ نجف‌ آبادی از قتل‌ های زنجیره‌ای

ساعت24 -خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را با قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، امام‌جمعه شهر اراک و نیز وزیر اطلاعات دولت اول خاتمی، انجام داده که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید.

‌آقای محمد هاشمی اخیرا در گفت‌وگویی که با فارس داشتند تأکید کردند که حتی روح برادرم از قتل‌های زنجیره‌ای خبر نداشت.

واقعا همین‌طور بود، من نمی‌خواستم این را بگویم، اما اخیرا یکی از بچه‌های وزارت اطلاعات که آن زمان هم متعرض ما می‌شد، مصاحبه مفصلی انجام داده و گفته روح مقام معظم رهبری و هاشمی صددرصد از این موضوع مبراست، به وزارت هم ارتباطی نداشت، چهار، پنج نفر بیرون نشسته و برای خود تصمیمی گرفتند، اما این موضوع سیاسی شد و پیگیری آن باید طبق مقررات انجام می‌گرفت و هیچ حرفی در این نیست. به‌‌هرحال بنده شهادت می‌دهم که آقای هاشمی مبرا بود و در این قضیه وزیر اطلاعات را هم دور زدند (خنده)، این کارها بسیار غلط بود و من تاکنون هم این‌طور نگفته بودم.

‌درباره همین موضوع به جلسه ٢٢/٨/٧٧ با آقای عالیخانی اشاره می‌کنید که روند آن چگونه بود؟

من نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم، چون دیگر لوث می‌شود.

‌ البته در بحث قتل‌های زنجیره‌ای، موضوع سعید امامی هنوز در ابهام است و اینکه خودکشی کرد یا کشته شد همچنان مطرح می‌شود.

من اصلا نمی‌دانم و وارد هم نمی‌شوم، برای بررسی این مسائل باید مسئولان ذی‌ربط را دعوت کنید.

‌ شما اتفاقات اخیر کشور را به فتنه ٨٨ شبیه‌تر می‌دانید تا به ناآرامی‌های دهه ٧٠؟

بله به نظرم شبیه‌تر است. در استان مرکزی (اراک) خیلی بحث اقتصادی را مطرح نمی‌کردند و فریب‌خوردگانی بودند که شلوغ کردند، البته هنوز گزارش کاملی به ما نداده‌اند. در ناآرامی‌های اراک به منزل ما حمله شد و من در منزل بودم، البته در اتفاقات اخیر سن اینها بسیار کم بود. سن افرادی که به منزل ما حمله کردند هرچند سروصورت خود را بسته بودند زیر ٣٠ سال و حتی کمتر از ١٨ سال بودند؛ البته من فقط استان مرکزی را عرض می‌کنم.

‌وضعیت اراک در این ناآرامی‌ها چگونه بود؟

فقط عصر و شب روز شنبه یک مقدار مسئله داشتیم که دیگر جمع شده است. برخی از شهرهایمان مانند خمین و ساوه هم یک مقدار مسئله داشتند، البته در محلات به‌خصوص درباره این جریان منتسب به دلقک‌های آمریکانشین مسئله داشتیم، ولی فعلا جمع شده است. هرچند نمی‌توان اطمینان صددرصد کرد.

‌ بالاخره اصل مطالبه اقتصادی مردم حل ‌نشده است؟

این جریان اصلا جریان مطالبه بحق نبود.

‌خیر منظورم این است که یک جریان رادیکال از مطالبات برحق اقتصادی مردم سوءاستفاده کرد.

بله دو بحث مطرح است؛ بحث اول اینکه مطالبات بحق مردم وجود دارد و همه در قبال آن مسئول هستیم و حتما باید تفکیک شود، اما یک بحث هم کار آشوب‌های ضدانقلاب است و از حساب کشور، ‌اهداف و آرمان‌های انقلاب جداست و مردم آنها را تفکیک کرده‌اند. نظام راه خود را می‌رود و مشکلات خود را دارد که ما باید این مشکلات را حل کنیم، اما یک جریانی همیشه برای سوءاستفاده و موج‌سواری وجود داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته های دری‌ نجف‌ آبادی از قتل‌ های زنجیره‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..