تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم خارجی تیم استقلال به تهران رسید

۶۶۳۷۷۴

۶۰۹۷  بازدید

سرانجام مهاجم خارجی که قرار است در صورت توافق نهایی به خدمت استقلال در آید به تهران رسید تا مراحل نهایی مذاکرات با وی آغاز شود.

خبرگزاری مهر: شفر و استقلال مدتهاست در صدد جذب یک مهاجم خارجی هستند تا خلاء یک مهاجم گلزن را در تیم استقلال پر کنند. این مهاجم که یک بازیکن دو رگه پرتغالی- گینه‌ای است به تهران آمده تا در اولین فرصت در تست‌های پزشکی شرکت کند و در صورت مثبت بودن نتایج، مراحل نهایی عقد قرارداد وی طی شود.

«یازالده گومز  پینتو»  مهاجم ۲۹ ساله و پرتغالی، بازیکن مورد نظر استقلال است. این بازیکن چندی پیش از تیم «ریو آو» پرتغال جدا شد و قرار است بعنوان بازیکن آزاد با آبی پوشان قرارداد منعقد کند.

در صورت حصول توافق نهایی و عقد قرارداد، وی می‌تواند در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر پارس جنوبی آبی پوشان را همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم خارجی تیم استقلال به تهران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..