تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشک خانواده و نظام ارجاع؛ ابزار ارتقای شاخص‌های سلامت در کشور

پزشک خانواده و نظام ارجاع؛ ابزار ارتقای شاخص های سلامت در کشوربه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین نشست معاون و مدیران ارشد معاونت بهداشت وزارت بهداشت با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت برگزار شد.

 سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در این نشست تاکید کرد: پزشک خانواده و نظام ارجاع باید در کشور اجرا شود و این برنامه ها ابزارهایی برای رسیدن به اهدافی مانند افزایش دسترسی مردم به خدمات، پیشگیری از بیماری ها و جلوگیری از تقاضاهای القایی و در نهایت بهبود شاخص های سلامت است.

وزیر بهداشت با اشاره به توسعه مناسب IT در نظام ارجاع، اظهار کرد: اگر در مدیریت شبکه دسترسی مناسب باشد و شاخص ها بهبود یافته و هزینه ها کاهش یابد یعنی اقدامات ما درست بوده است.

حوزه درمان از بهداشت جدا نیست

هاشمی یادآور شد: حوزه درمان از بهداشت جدا نیست و حتی بخشی از درمان محسوب می شود چراکه می تواند از مرگ، معلولیت و تحمیل هزینه به مردم و نظام سلامت پیشگیری کند؛ بنابراین لازم است که همکاری بیشتری بین حوزه های بهداشت و درمان انجام می شود.

گفتنی است, در این نشست هر یک از مدیران ارشد معاونت بهداشت وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از عملکرد، وضعیت موجود و برنامه های واحد خود برای ۴ سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشک خانواده و نظام ارجاع؛ ابزار ارتقای شاخص‌های سلامت در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..