تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام گرفتن اسکرین شات از استوری را به شما اطلاع می‌دهد

اینستاگرام گرفتنن اسکرین شات از استوری را به شما اطلاع می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از وب‌سایت‌های بزرگ فناوری به نام "wabetainfo" از قابلیت جدید اینستاگرام که در به‌روزرسانی بعدی به آن اضافه خواهد شد، پرده‌برداری کرد. این وب سایت می گوید اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که گرفتن اسکرین شات از استوری را به کاربر اعلام می‌کند.

در واقع زمانی که شما تصویری را به عنوان استوری در صفحه خود قرار میدهید، اگر شخصی از آن اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام با ارسال اعلانی به شما، نام حساب کاربری او اعلام می کند. پیش از این اینستاگرام این امکان را برای تصاویر یکبار مصرف که در دایرکت ارسال می شد قرار داده بود و قصد دارد تا امکان را برای استوری نیز فراهم کند.

به گفته سایت "wabetainfo" زمانی که این قابلیت در دسترس قرار بگیرد اینستاگرام اولین اسکرین شات شما از استوری را به شخص مقابل ارسال نمی کند اما به شما اطلاع خواهد داد که دفعه بعد آن را انجام می دهد.

 اینستاگرام گرفتنن اسکرین شات از استوری را به شما اطلاع می‌دهد

انتهای پیام/

اسکرین شات از استوری اینستاگرام شما را لو می دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام گرفتن اسکرین شات از استوری را به شما اطلاع می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..