تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت عجیب یک مسیحی حین عبادت در کلیسا+ فیلم

حرکت عجیب یک مسیحی حین عبادت در کلیسا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد مسیحی که به همراه خانواده اش برای شرکت در مراسم مذهبی راهی کلیسا شده بود، دست به اقدامی عجیب زد.

از آنجایی که زمان برگزاری مراسم با پخش یک مسابقه مهم فوتبال همزمان شده بود، مرد که هم میخواست به عبادتش برسد و هم از تماشای مسابقه جا نماند فکری به ذهنش رسید.

او گوشی همراه خود را کنار نوزاد خود پنهان کرد و در همان حال به صورت پنهانی به تماشای مسابقه پرداخت که تمام این ماجرا را در ویدئوی زیر می بینیم.

انتهای پیام/

اقدام عجیب مرد مسیحی هنگام عبادت در کلیسا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت عجیب یک مسیحی حین عبادت در کلیسا+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..