تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ویدیوی مفهومی به نمایش درآمدند

ویدیوی مفهومی منتشرشده، پرچم‌داران گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ را با حاشیه‌های باریک و دکمه‌ی اختصاصی بیکسبی به نمایش می‌گذارد.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس 9 پلاس به‌عنوان پرچم‌داران نیمه اول ۲۰۱۸ سامسونگ، اواخر ماه فوریه در نمایشگاه MWC معرفی خواهند شد. به‌تازگی کانال DBS Designing در یوتیوب، ویدیویی مفهومی از کهکشانی‌های جدید شرکت کُره‎ای منتشر کرده است که ظاهر احتمالی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به نمایش می‌گذارد.

مقاله‌های مرتبط:

هر دو گوشی از جنس شیشه و فلز هستند و در پنل پشتی و جلوی گوشی، انحنا وجود دارد. در این ویدیوی مفهومی اشاره می‎شود که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از نظر دوربین اصلی، با یک‌دیگر تفاوت خواهند داشت؛ مدل ۶.۲ اینچی با ترکیب دو دوربین در پنل پشتی همراه شده است که چینش عمودی دارند. در نسخه‌ی کوچک‌تر، تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی استفاده شده است. همچنین DBS Designing، تفاوت‌ دیگری برای پرچم‏‌داران سامسونگ متصور شده است؛ گلکسی اس ۹ از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و نسخه «پلاس» آن از سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده می‎کند. باید گفت که این تفاوت در پرچم‌‏داران ۲۰۱۸ سامسونگ وجود نخواهد داشت؛ زیرا هردو گوشی جدید از سری گلکسی اس با سنسور اثر انگشت در قاب پشتی همراه خواهند شد. 

شرکت کُره‌‏ای احتمالاً پرچم‏‌داران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را با دکمه‎ی اختصاصی برای فعال‎سازی دستیار صوتی بیکسبی ارائه می‌دهد؛ این دکمه به همراه کلید یکپارچه تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپ گوشی جای گرفته است. در پایین گوشی از درگاه یواس‌بی نوع سی استفاده می‌شود و جک هدفون ۳.۵ میلی‎متری در کنار آن قرار دارد.

برخلاف آنچه در ویدیوی مفهومی به نمایش گذاشته شده است، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از نظر میزان حاشیه‌ی نمایشگر نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری ندارند؛ به همین جهت، بعید است حاشیه‌ی پایین صفحه‏‌نمایش به‌طور کامل حذف شود. بااین‌حال حاشیه‌های نمایشگر، کمی باریک‌تر خواهند شد.

جانشین گلکسی اس ۸ سامسونگ، نمایشگر ۵.۶ اینچی خواهد داشت. در واقع اندازه صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچ است؛ اما ادعا می‌شود با احتساب انحنای گوشه‌های نمایشگر، اندازه واقعی آن ۰.۲ اینچ کاهش خواهد یافت. در مقابل، نسل جدید گلکسی اس ۸ پلاس به صفحه‎نمایش ۶.۲ یا ۶.۳ اینچی مجهز خواهد بود؛ هرچند در ویدیوی مفهومی پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، به نمایشگر ۵.۶ و ۵.۸ اینچی برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس اشاره شده است.

در فبلت ۶ اینچی سامسونگ، از ترکیب دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد؛ یکی از سنسورها به لنزی با F1.5 و سنسور دیگر،  به لنزی با F2.4 مجهز خواهد شد. مدل ۵.۸ اینچی نیز با دوربین تکی ۱۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. برای عکاسی سلفی، می‌توانید از دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی استفاده کنید. مانند نسل قبل، پرچم‎داران سامسونگ در دو نسخه با تراشه اکسینوس و اسنپدراگون کوالکام عرضه خواهند شد؛ گفته می‌شود در مدل‌های جهانی، از پردازنده‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ استفاده خواهد شد و نسخه‌های مخصوص بازار ایالات متحده و چین به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز خواهد بود.

ایوان بلس اعلام کرده است که گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در تاریخ ۷ اسفند معرفی می‎شوند و این دو گوشی، ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در بازارهای عمده در دسترس قرار خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ویدیوی مفهومی به نمایش درآمدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..