تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی عجیبی که مامور ایستگاه قطار مرزی چین و روسیه تهیه کرد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که توسط یک مامور ایستگاه قطار در مرز چین و روسیه تهیه شده خبرساز شده است. این ویدئو که دقیقا در مرز چین و روسیه و شبهنگام تهیه شده است یک شی پرنده دایره ای شکل را که در آسمان در حال پرواز است  نشان می دهد. این مامور ایستگاه قطار که هویتش مشخص نشده است تنها فردی بود که در ایستگاه قطار "دایانگ کی " واقع در شمال شرقی چین حضور داشت.

 وی در این خصوص گفت: " این ایستگاه قطار در یک شهر مرزی کوچک و در جنوب روسیه قرار دارد. من متوجه چیزی شدم که در فاصله دور و در آسمان چشمک می زد. بلافاصله به دوربین مدار بسته و فیلمی که ضبط شده بود مراجعه کردم و شی پرنده دایره ای شکلی را دیدم که در نزدیکی سطح زمین در پرواز بود."

 گفتنی است؛ این ویدئو در حالی منتشر می شود که چند روز پیش نیز ویدئویی از پرواز یک شی پرنده ناشناس در آسمان آرژانتین منتشر گردید.

 انتهای پیام/

پرواز شی پرنده ناشناس مرموز در مرز چین و روسیه!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی عجیبی که مامور ایستگاه قطار مرزی چین و روسیه تهیه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..