تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس عجیبی که از مریخ تهیه شده است!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما نیز جزء کسانی هستید که به فرضیه وجود حیات یا موجودات فرازمینی در سایر سیارات باور ندارید؟ پس حتما باید عکسی را که به تازگی از مریخ تهیه شده است مشاهده کنید. بنا به ادعای جستجوگران فرازمینی ها در این عکس دو موجود فضایی در کنار یکدیگر دیده می شود. بنا بر این ادعای عجیب، در این عکس یک موجود عجیب دارای قدی کوتاه، چاق و دیگری در حالی که روی زانوهای خود خم شده دیده می شود.

به گفته آنها اگرچه تشخیص اینکه آیا در این عکس دو موجود زنده دیده می شوند یا آنها مجسمه های ساخته شده توسط فرازمینی ها هستند دشوار است اما می توان گفت آنها مجسمه هایی هستند که  میلیون ها سال پیش در مریخ  ساخته شده اند. 

 گفتنی است؛ چندی پیش نیز عکسی از روی ماه تهیه شده بود که بنا به ادعای یکی از جستجوگران موجودات فضایی، یک سازه عجیب  را روی ماه نشان می داد.

عکس عجیبی که از مریخ تهیه شده است!

 انتهای پیام/

رویت موجودی عجیب در مریخ ! عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس عجیبی که از مریخ تهیه شده است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..