تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تگ هویر از ساعت‎ هوشمند 197 هزار دلاری خود رونمایی کرد

تگ هویر، ساعت مچی هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که ۱۹۷ هزار دلار قیمت دارد و بدنه آن از جنس طلای سفید است.

تگ هویر در ادامه معرفی ساعت‌های مچی هوشمند لاکچری خود، به‌تازگی از یک مدل با نام Connected Full Diamond رونمایی کرده است که آن‌را به گران‌قیمت‌ترین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear) تبدیل می‌سازد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های فنی، ساعت هوشمند Connected Full Diamond به مدل ۱۶۰۰ دلاری Connected Modular 45 شباهت دارد؛ تگ هویر، مدل فوق را در سال گذشته‌ی میلادی معرفی کرده بود. با این‌حال، بدنه ساعت و بندهای آن از جنس طلای سفید ۱۸ عیار بوده و روی این ساعت با ۲۳.۳۵ قیراط الماس با برش باگت (Baguette) پوشانده شده است؛ ۷۸ قطعه از برش‌های کوچک الماس روی قاب ساعت جای گرفته است و در قسمت‌هایی که بند به آن متصل می‌شود، تعداد برش‌های الماس به ۱۶ عدد می‌رسد؛ روی بندها نیز در مجموع از ۴۹۵ قطعه الماس استفاده شده است.

سایر مشخصات سخت‌افزاری ساعت Connected Full Diamond، تفاوت چشمگیری با مدل‌های موجود در بازار ندارد. روی ساعت‌ هومشند جدید تگ هویر، سیستم‌عامل اندروید ور ۲.۰ نصب شده است؛ این مدل از نمایشگر آمولد استفاده می‌کند و پردازنده اتم Z34XX اینتل، قدرت آن‌را تأمین می‌کند. تگ هویر، ساعت‌ هوشمند جدیدش را با پشتیبانی از بلوتوث، وای‌فای، NFC و GPS ارائه خواهد داد.

ساعت مچی  Connected Full Diamond تا عمق ۵۰ متری نسبت به آب مقاومت دارد و امکان استفاده از سیستم پرداخت «اندروید پی» فراهم شده است. تگ هویر ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش با گوشی‌های مجهز به اندروید ۴.۳ یا بالاتر و آی‌اوس‌ ۹.۰ و نسخه‌های جدید سازگاری دارد.

تگ هویر Connected Full Diamond

تگ هویر برای خریدارانی که ساعت هوشمند‌ ۱۹۷ هزار دلاری این شرکت را خریداری کنند، این امکان را فراهم کرده است تا پس از قدیمی شدن نرم‌افزار و سخت‌افزار ساعت هوشمند Connected Full Diamond، ماژول آن‌را با یک نمونه مکانیکی ۴۵ میلی‌متری از نوع Chronograph Calibre 5 تعویض کنند.

باید اشاره کرد به همراه ساعت‌ مچی هوشمند Connected Full Diamond که جنس آن از طلای سفید است، مدل Connected Modular 41 نیز معرفی شده است که صفحه‌نمایش امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل دارد و از یک گیگابایت رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی و NFC برای تأیید پرداخت‌های موبایلی برخوردار است. تگ هویر برای این مدل، برچسب قیمتی معقول‌تر ۱۲۰۰ دلار را برای این مدل درنظر گرفته است.

ساعت هوشمند Connected Full Diamond به حدی گران‌قیمت است که میلیاردها و اشراف‌زادگان، تنها خریداران احتمالی آن خواهند بود؛ با این وجود اگر به هر صورت مایل هستید تا ساعت‌ هوشمند جدید تگ هویر را خریداری کنید، پیشنهاد می‌شود یک هدفون پوشیده از الماس را نیز برای هماهنگی بیشتر با ساعت‌ مچی هوشمند خود به ارزش ۱۰۰ هزار دلار انتخاب کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تگ هویر از ساعت‎ هوشمند 197 هزار دلاری خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..