تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است+ تصاویر

مدیر آی گپ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛محمد رسول کاظمی مدیر پیام رسان ایرانی آی گپ اخیرا برای هک کردن این برنامه به هکر ها وعده جایزه یک میلیاردی داده بود.

کاظمی  ساعاتی پیش نیز توییتی خطاب به روح الله زم در مورد هک کردن این پیام رسان منتشر کرد و نوشت:

‏اقای روح الله زم
‏من همچنان پست جایزه میلیاردی در سایتم موجود است
‏اگر هک کردی حتما بیا ۱ میلیارد بهت بدم که دست ⁧ #گدایی ⁩ پیش هر کسی دراز نکنی

 خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است+ تصاویر

ساعاتی بعد از توییت مدیر پیام رسان گپ، مطلبی با عنوان هک شدن این پیام رسان منتشر شد؛  این پیام که با متن "پیام‌رسان ایرانی ای‌گپ که یک میلیارد تومان برای هک اطلاعات رمز گذاری شده‌اش جایزه گذاشته بود، پس از دو ساعت هک شده و خبر جایزه را لحظاتی از سایت خود حذف کرد!" در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود توسط مدیر آی گپ تکذیب شد.

 خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است+ تصاویر

محمدرسول کاظمی مدیر پیام رسان آی گپ در گفت و گو با خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است. شایعه های از این قبیل صرفا برای تخریب ای گپ انتشار داده می شود.

کاظمی ادامه داد: ‏من همچنان پست جایزه میلیاردی در سایتم موجود است و طبق توییتی که منتشر کرده ام، سر وعده خود هستم.

انتهای پیام/

تکذیب هک شدن آی گپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر هک شدن پیام رسان آی گپ دروغ است+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..