تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل وانت مرسدس بنز کلاس X به ون تفریحی

مرسدس بنز با همکاری شرکت‌های تیشر و ون‌اسا، وانت مرسدس کلاس X را به کاروان مسافرتی تبدیل می‌کند. این محصول در نمایشگاه اشتوتگارت ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. 

مرسدس‌بنز برای علاقه‌مندان به تفریح و گردش، کاروان‌های مسافرتی (کمپر ون) مارکو پولو را عرضه می‌کند و در حال حاضر به دنبال تنوع‌بخشی بیشتری به محصولات خود با تبدیل وانت پیک‌‌آپ مرسدس بنز کلاس X به ون مسافرتی است. در حقیقت باید گفت این پکیج تفریحی-مسافرتی به‌طور مستقیم توسط خودروساز معروف آلمانی تولید نمی‌شود؛ بلکه توسط یک شرکت آلمانی به نام تیشر (Tischer) که متخصص تبدیل وانت به خودروهای تفریحی است، ارائه می‌شود.

نگاهی سریع به وب‌سایت مرسدس نشان می‌دهد که این پکیج برای مدل‌های مختلفی از جمله فولکس‌واگن آماروک، لندروور دیفندر، نیسان ناوارا، تویوتا هایلوکس، ایسوزو دی-مکس، فورد رنجر و حتی دوج رم نیز ارائه می‌شود. اضافه کردن مرسدس بنز کلاس X به نمونه کارهای تیشر شگفتی بزرگی به‌حساب نمی‌آید؛ چرا که وانت پیک‌آپ مرسدس بنز دقیقا مانند رنو آلاسکان بر اساس نیسان ناوارا ساخته شده‌ است. 

کابین جداشدنی شامل یک محیط خواب راحت در فضای ۱.۵ متری  با تقریبا دو متر ارتفاع است؛ قسمت داخلی دارای فضای بسیار زیاد برای سه صندلی و یک آشپزخانه همراه با اجاق گاز سه شعله جهت تهیه غذا در هنگام مسافرت است. اگر شخصی نیاز به تخت دیگری برای همراه داشته باشد، این سه صندلی بدون هیچ مشکلی می‌تواند به تخت اضافه تبدیل شود.

mercedes x-class/ مرسدس بنز

mercedes x-class/ مرسدس بنز mercedes x-class/ مرسدس بنز mercedes x-class/ مرسدس بنز mercedes x-class/ مرسدس بنز

دیگر چیزهایی که در مدل تبدیل‌شده‌ی مرسدس بنز کلاس X ارزش ذکر کردن دارد شامل روشویی تاشو، واحد دستشویی چرخشی و حمام توکار برای دوش گرفتن می‌شود. مرسدس بنز اشاره ‌میکند که پیکربندی فشرده کابین ثبات آن را در تمام شرایط تضمین می‌کند و همچنین دارای سطح بالایی از عایق‌بندی است.

مقاله‌های مرتبط:

علاوه بر این کابین، می‌توان از ماژول کشویی مخصوص وسایل نقلیه سنگین استفاده کرد که شرکت ون‌اسا (VanEssa) ارائه می‌دهد. ون‌اسا کلیه وسایل و تجهیزات جانبی مورد نیاز برای افرادی که به گردش و کمپینگ علاقه دارند، تولید می‌کند. وزن این ماژول حدود ۲۵۰ کیلوگرم است و همراه با آشپزخانه کاملا مجهز عرضه می‌شود که با امکاناتی مانند جعبه یخ و فضای مورد نیاز برای ظروف و تجهیزات تکمیل خواهد شد. کابین ون‌اسا نه‌تنها دارای امکانات مورد نیاز برای آشپزی و پخت‌وپز و شست‌وشو است، بلکه ماژول کشویی دومی نیز همراه آن ارائه می‌شود که می‌تواند برای قرار دادن اقلام و لوازم شخصی استفاده شود. 

خریداران نباید نگران آسیب‌های ناشی از نفوذ آب به داخل بخش داخلی کابین باشند؛ چون محفظه بار مانند عرشه‌ی قایق‌های تفریحی از چوب ساج پوشیده شده است و حتی یک چادر سقفی با ورودی عقب برای پوشیدگی بیش‌تر وجود دارد.

مرسدس بنز این وانت‌ پیک‌آپ X کلاس تبدیل‌شده به کاروان تفریحی را در نمایشگاه کاروان، موتور و اقلام گردشگری (CMT) اشتوتگارت رونمایی می‌کند. این نمایشگاه از ۲۳ دی‌ماه تا ۱ بهمن‌ماه دایر خواهد بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل وانت مرسدس بنز کلاس X به ون تفریحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..