تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات مدل‌های ۲۰۱۸ گوشی‌های جدید موتورولا فاش شد

مشخصات نسل جدید گوشی‌های موتو ایکس، موتو جی و موتو زد موتورولا فاش شده است که عرضه آن‎ها را با حاشیه‌های باریک تأیید می‌کند.

شرکت لنوو برای رونمایی از نسل جدید گوشی‌های سری «موتو» موتورولا در سال ۲۰۱۸ آماده می‌شود. وب‌سایت Droid-Life توانسته است به تصاویر تبلیغاتی گوشی‌‏های موتورولا که برای سال جدید میلادی در نظر گرفته شده‌اند، دست پیدا کند.  

موتو ایکس ۵

موتو ایکس 5 موتورولا

شرکت موتورولا علاوه‌ بر مدل موتو E5، سه خانواده دیگر از گوشی‌های هوشمند خود را به‌روزرسانی خواهد کرد. گفته می‌شود مدل موتو ایکس ۵، مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود که نمایشگر ۵.۹ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد؛ آنچه باعث اهمیت این گوشی می‏‌شود، طراحی میان‌رده جدید موتورولا با بریدگی در بالای نمایشگر است. به‌ نظر می‌رسد موتورولا در توسعه‏‌ی نسل جدید موتو ایکس ۴ از آیفون ۱۰ اپل الهام گرفته است و همین موضوع باعث شده بریدگی بالای صفحه‌نمایش (Notch) به آن اضافه شود. بااین‌حال مشخص نیست گوشی جدید موتورولا برای احراز هویت کاربران، چه راهی ارائه می‌دهد؛ ممکن است موتو ایکس ۵ به سیستم تشخیص چهره مجهز شده باشد (دوربین سلفی دوگانه در جلوی گوشی، احتمالاً چنین کاربردی خواهد داشت) یا از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کند. همچنین اشاره شده است که قابلبتی به نام smart AI، به میان‌‏رده جدید موتورولا برای رقابت با محصولات سازندگان دیگر کمک خواهد کرد. در پشت گوشی نیز از دوربین دوگانه استفاده می‏‌شود.

موتو زد ۳ پلی و موتو زد ۳

موتو زد 3 موتورولا

به همراه معرفی مدل جدید از سری موتو ایکس، شرکت موتورولا روی نسل جدید موتو زد ۲ فورس ادیشن و موتو زد ۲ پلی مشغول به کار است که با نام موتو زد ۳ و موتو زد ۳ پلی عرضه خواهند شد. از میان این دو گوشی، موتو زد ۳ به‌عنوان پرچم‌دار ۲۰۱۸ موتورولا معرفی می‌شود و به نمایشگر لبه‌ منحنی مجهز شده است. شرکت موتورولا پیش‏‌تر اعلام کرده بود که در حال توسعه ماژولی برای اضافه شدن قابلیت 5G به گوشی‌های ماژولار سری موتو زد است؛ به‌ ‏نظر می‌رسد این موتو ماد به همراه پرچم‌دار جدید این شرکت معرفی خواهد شد. همچنین ذکر شده است که یک مدل دیگر از سری موتو زد با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه می‌شود.

موتو زد 3 پلی موتورولا

موتو جی ۶ پلی، موتو جی ۶ و موتو جی ۶ پلاس

سری موتو جی به دلیل قیمت مناسبی، همواره حائز اهمیت بوده‌اند و به‌عنوان بخشی از هویت محصولات موتورولا به شمار می‌روند. گزارش شده است که شرکت چند ملیتی آمریکایی، در نظر دارد سه گوشی جدید از سری موتو جی ۶ ارائه دهد که دو مدل آن به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ مجهز خواهند شد؛ موتو جی ۶ و جی ۶ پلی با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی و موتو جی ۶ پلاس با نمایشگر ۵.۹۳ اینچی ارائه می‌شوند. رزولوشن صفحه‏‌نمایش در دو مدل موتو جی ۶ و جی ۶ پلاس، +Full HD خواهد بود و مدل جی ۶ پلی که قیمت کم‌تری دارد، از یک نمایشگر HD استفاده می‏‌کند.

موتو جی 6 پلاس موتورولا

 از نظر طراحی، اعضای جدید سری موتو جی تفاوت چشمگیری با نسل قبل نخواهند داشت. البته. حاشیه‌ی نمایشگر تا حدی باریک‌تر  خواهد شد؛ اما دکمه‌ی هوم که محل جای‌گیری حسگر اثر انگشت است، در حاشیه‌ی پایین ‌صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت. تنها در گوشی موتو جی ۶ پلی، حسگر اثر انگشت به پنل پشتی منتقل خواهد شد. 

موتو جی 6 پلی موتورولا

در نهایت، اعلام شده است که موتو جی ۶ و موتو جی ۶ پلاس به ترتیب به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ و اسنپدراگون ۶۳۰ کوالکام مجهز خواهند بود. به‌ نظر می‌رسد نسخه «پلاس» از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند و نسخه «پلی» با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه خواهد شد. وب‌سایت Droid Life یک جدول از مشخصات احتمالی گوشی‌های جدید موتو جی ۶ موتورولا منتشر کرده است:

مشخصات / گوشی  موتو جی ۶ موتورولا

موتو جی ۶ پلاس موتورولا

پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ اسنپدراگون ۶۳۰ حافظه‌ی رم سه گیگابایت / چهار گیگابایت  سه گیگابایت / چهار گیگابایت / شش گیگابایت صفحه نمایش ۵.۷ اینچی FHD+ با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ ۵.۹ اینچی FHD+ با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت ۳۲ گیگابایت / ۶۴ گیگابایت microSD حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت دوربین اصلی

دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی (پشت گوشی)

تکی ۱۶ مگاپیکسلی (سلفی)

دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی (پشت گوشی)

تکی ۱۶ مگاپیکسلی (سلفی)

قابلیت‌های دیگر

حسگر اثر انگشت، شیشه دارای انحنا

حسگر اثر انگشت، شیشه دارای انحنا

در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری از گوشی‌های جدید موتورولا اعلام نشده است و تنها ادعا می‌شود جانشینان موتو جی ۵ و جی ۵ پلاس، به ترتیب با برچسب قیمتی ۲۴۰ و ۳۳۰ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت. هنوز زمان مشخصی برای معرفی آن‌ها اعلام نشده است؛ اما با توجه به رونمایی از سری موتو جی ۵ در نمایشگاه MWC 2017، ممکن است نسل جدید آن‌ها نیز در همین نمایشگاه در اواخر ماه فوریه معرفی شود.

باید اشاره کرد که صحت اطلاعات منتشرشده  به‌صورت مورد تأیید قرار نگرفته است. به همین جهت، احتمال دارد بخشی از مشخصات فاش‌شده نادرست باشد یا گوشی‌های جدید موتورولا با طراحی متفاوتی در دسترس قرار بگیرد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات مدل‌های ۲۰۱۸ گوشی‌های جدید موتورولا فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..