تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه‌کَردِ ۳.۷ تریلیون دلاری در بخش آی‌تی / جدول

هزینه‌کَردِ ۳.۷ تریلیون دلاری در بخش آی‌تی / جدول

 

به گزارش خبرآنلاین، موسسه تحقیقاتی در گزارشی نوشت: آی تی در سطح جهان با رقم 3.7 تریلیون دلار سال را به پایان خواهد برد که این رقم در مقایسه با سال 2017 بیش از 4.5 درصد را نشان می‌دهد.{لینک}

اینترنت اشیاء، ابرداده، هوش مصنوعی و بلاک‌چین در صدر هزینه‌ها و پروژه‌های آی تی علی رغم بحران‌های سیاسی، برگزیت و ... قرار دارند.

سرویس‌های ارتباطاتی بیش از 1.4 تریلیون دلار هزینه را به خود اختصاص خواهد داد و بیشترین درصد رشد آی تی در بخش نرم افزار انترپرایز با 9.5 درصد خواهد بود که به رقم 389 میلیارد دلار می‌رسد. نرم افزار همچون یک سرویس در بخش مالی، منابع انسانی و تحلیل داده این رقم را تعریف کرده است.

رشد در بخش‌های مختلف آی تی در سال 2019 نیز ادامه خواهد داشت.(جدول زیر)

امسال در 2018 رشد چندانی در بخش دیتاسنتر نخواهیم داشت و در سال 2019 نیز این رشد منفی خواهد شد اما رشد نرم افزارهای انترپرایز در 2019 همچنان با 8.4 درصد پیش بینی، ادامه خواهد یافت.

سرویس های آی تی نیز به 985 میلیارد دلار خواهد رسید. در بخش ابزار (گوشی، تبلت و پی سی) رقم به 704 میلیارد دلار خواهد رسید.

 

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه‌کَردِ ۳.۷ تریلیون دلاری در بخش آی‌تی / جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..