تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاف جهت راندن در بزرگراه حادثه ساز شد + فیلم

خلاف جهت راندن در بزرگراه حادثه ساز شد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی در خلاف جهت لاین اصلی که نقض قانون به شمار می‌آید گاهی می‌تواند اثرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. رانندگانی که تصور می‌کنند با خلاف جهت راندن, آن هم با سرعت غیرمجاز می‌توانند زود تر به مقصد برسند.

امروزه پلیس راهنماییی  رانندگی برای جلوگیری از ترافیک گاهی در مواقع ضروری رانندگان را به لاین مقابل هدایت می‌کند اما گاهی سرنشینان از روی لذت, هیجان و نداشتن تعادل روانی بدون هیچ دلیل موجه و قانع کننده‌ای مثل راننده این خودرو,در لاین مخالف حرکت کرده و باعث وقوع حادثه و شاخ به شاخ شدن آن با خودرویی دیگر می‎‌شود که نتیجه آن خسارت مالی و جانی به خود و راننده روبه رو است. 

گاهی می‌توان با رعایت  اصول و قوانین جان خود و افراد  را به سادگی نجات داد.

ویدیویی که در ادامه ارائه شده است صحنه هایی از خلاف جهت راندن راننده ای در بزرگراه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 عاقبت خلاف جهت راندن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاف جهت راندن در بزرگراه حادثه ساز شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..