تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید اینستاگرامی باشگاه المپیاکوس از کریم انصاری فرد

تمجید اینستاگرامی باشگاه المپیاکوس از کریم انصاری فردبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم انصاری فرد در این فصل از رقابت های سوپرلیگ یونان آنچنان درخشیده که باشگاه المپیاکوس در صفحه اینستاگرام رسمی خود تصویری از این بازیکن را منتشر کرد و به تمجید از وی پرداخت.

گفتنی است؛ سازمان سوپر لیگ یونان 18 دی ماه کاندیداهای بهترین گل هفته هشتم را اعلام کرد که گل انصاری فرد مهاجم ایرانی المپیاکوس جزو 9 کاندیدا گل برتر هفته بود.

باشگاه المپیاکوس در صفحه  اینستاگرام نوشت:

"کریم انصاریفرد بهترین گلزن برتر لیگ سوپرلیگ در سال جاری است."

تمجید اینستاگرامی باشگاه المپیاکوس از کریم انصاری فرد


انتهای پیام/

 تمجید باشگاه المپیاکوس از مهاجم ایرانی المپیاکوس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید اینستاگرامی باشگاه المپیاکوس از کریم انصاری فرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..