تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر سود سهام عدالت دریافت نکرده اید اینجا کلیک کنید

توزیع سود سهام عدالت پس از 11 سال از آغاز اجرای این طرح در حالی از 19 دی ماه جاری کلید خورد که تاکنون نخستین قسط آن به حساب 33.5 میلیون نفر مشمول واریز شده است.

از جمعیت 81 میلیون نفری ایران، بیش از 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند و اطلاعات آنها در سامانه سهام عدالت گردآوری شده است که حدود 2 میلیون نفر از این افراد اکنون در قید حیات نیستند.
با این اوصاف از 47 میلیون سهامدار این طرح، 14 میلیون نفر هنوز شماره شبای حساب خود را برای واریز سود به سازمان خصوصی سازی اعلام نکرده اند؛ برخی نیز در گذشته دعوت نامه ثبت نام سهام عدالت دریافت کرده بودند اما فرآیند ثبت نام را تکمیل نکرده اند و اکنون این سوال وجود دارد که جاماندگان از سهام عدالت چه سرنوشتی خواهند داشت.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر سود سهام عدالت دریافت نکرده اید اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..