تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی جدید هواوی با نسبت تصویری عجیب رؤیت شد

گوشی جدید هواوی در بنچمارک HTML5 رؤیت شده که ممکن است P20 Pro باشد.

اکثر تولیدکنندگان گوشی‌ اندروید در سال ۲۰۱۷ به نسبت تصویر ۱۸:۹ روی آوردند. البته سامسونگ از آن هم فراتر رفت و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ را برای پرچم‌داران خود ارائه داد.

حالا هواوی از قرار معلوم در حال ساخت گوشی‌هایی با نسبت تصویری بیشتر از پرچم‌داران سامسونگ است. چند روز پیش، چنین دستگاهی را با نسبت ۱۸.۷:۹ مشاهده کردیم و امروز مدل دیگری رؤیت شده است که پنل ۱۹:۹ دارد.

مقاله‌های مرتبط:

درست مثل مدل قبلی که از این شرکت چینی مشاهده شد، این نسخه هم در تست‌های HTML5 رؤیت شده است. نتایج تست به ما نشان می‌دهند که هواوی ANE-LX1 به اندروید ۸.۰ اوریو و اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۷۶۰×۳۶۰ مجهز است. مسلما این اندازه رزولوشن واقعی نیست؛ اما مشخصا نشان می‌دهد که نسبت تصویر ۱۹:۹ است. احتمالا با یک گوشی با رزولوشن ۲۲۸۹×۱۰۸۰ مواجه هستیم؛ چرا که تست HTML5 معمولا یک‌نهم رزولوشن اصلی را نشان می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که نام این گوشی چیست. یعنی نمی‌توان با اطمینان گفت که این گوشی یکی از سه مدل P20 است یا یکی از محصولات هواوی با برند آنر. اگر فرضیه‌ی اول صحیح باشد، ممکن است ANE-LX1 مدل P20 Pro باشد که دارای برش بالای نمایشگر مشابه آیفون ۱۰ است. همچنین این امکان وجود دارد که هواوی تعدادی از اجزای صفحه‌نمایش را از سینپتیکس خریداری کند؛ زیرا این شرکت نمایشگرهای ۱۹:۹ و فول اچ‌دی پلاس را عرضه می‌کند.

باید صبر کرد و دید هواوی چه برنامه‌ای برای گوشی‌های جدید خود در سال ۲۰۱۸ دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی جدید هواوی با نسبت تصویری عجیب رؤیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..