تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه سایت‌های داخلی تخفیف ۵۰ درصدی پهنای باند می‌گیرند

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد که همه‌ی سایت‌های داخلی مشمول تخفیف ۵۰ درصدی خواهند شد.

رسول سرائیان درباره وعده وزیر برای افزایش تعداد سایت‌های داخلی مشمول تخفیف ۵۰ درصدی از ۵۰۰ سایت به تمامی سایت‌های داخلی، اعلام کرد که سامانه‌ای برای این منظور از سه هفته پیش ایجاد شده است که به‌زودی توسط رگولاتوری اعلام خواهد شد.

 سرائیان گفت:

روش انتخابی پیشنهاد سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که مقرر شد سامانه‌ای برای این منظور راه‌اندازی شود که تمامی سایت‌های داخلی متقاضی قرار گرفتن در لیست مشمول تخفیف، در این سامانه ثبت‌نام کنند و بررسی شوند و در صورت تأیید به لیست مشمولان تخفیف اضافه شوند.

به گفته‌ی وی، این سامانه از سه هفته پیش ایجاد شده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است و این سازمان مسئول اعلام عمومی این سامانه خواهد بود.

سراییان همچنین اعلام کرد که با عمومی شدن این سامانه، فرآیند ثبت متقاضیان بررسی و تأیید از این طریق انجام می‌شود و در نهایت خروجی این سامانه، به‌روز شدن و اضافه شدن لیست سایت‌های دارای تخفیف ۵۰ درصدی پهنای باند خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه سایت‌های داخلی تخفیف ۵۰ درصدی پهنای باند می‌گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..