تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه مافین میگو با سبزیجات

۶۴۷۴۲۵

۱۱۸۸  بازدید

مافین میگو یک فینگرفود دریایی خوشمزه است که به راحتی تهیه میشود. این مافین متفاوت را با سبزیجات درست کنید و از آن لذت ببرید.

مجله سرآشپز: مافین میگو یک فینگرفود دریایی خوشمزه است که به راحتی تهیه میشود. این مافین متفاوت را با سبزیجات درست کنید و از آن لذت ببرید.

مواد مورد نیاز:

میگو: 300 گرم پنیر ورقه ای: به میزان لازم آرد (الک شده): 1.5 پیمانه بیکینگ پودر: 1 ق چ پیازچه (ساطوری شده): 2 عدد هویج (رنده شده): 1 عدد تخم مرغ: 2 عدد شیر: یک چهارم پیمانه + به میزان لازم زعفران (دم کرده): 2 ق س کره (ذوب شده): 100 گرم پنیر موتزارلا (رنده شده): 70 گرم آب لیمو ترش: 1 ق چ نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم  مافین میگو با سبزیجات

روش پخت:

1. آرد و بیکینگ پودر را داخل کاسه ای الک کنید.

2. پیازچه، هویج، تخم مرغ (با استفاده از چنگالی در حد مخلوط شدن زرده و سفیده زده شده)، یک چهارم پیمانه شیر، زعفران، کره، پنیر موتزارلا، آب لیموترش، نمک و فلفل سیاه را به مخلوط آرد افزوده و با همزن برقی بزنید تا کف کند.

3. میگو و مقداری شیر را درون ظرفی مخلوط کنید و 3 دقیقه روی حرارت بگذارید تا بجوشد.

4. سپس ظرف را از روی حرارت بردارید و درون آب کش بریزید.

5. میگو را به مایه آماده شده بیفزایید و کمی هم بزنید تا یکدست شود.

6. کپسول های مافین را در قالب مخصوص مافین بگذارید و سه چهارم آن ها را با مایه آماده شده پر کنید.

7. قالب را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 200 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 20 دقیقه بگذارید تا بپزد.

8. بعد روی مافین پنیر ورقه ای بریزید و حدود 5 دقیقه دیگر در فر بگذارید تا پنیر ذوب شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه مافین میگو با سبزیجات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..