تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED

احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLEDبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ابتدای سال 2017 شایعات بسیاری مبنی بر استفاده شرکت سونی از صفحه نمایش های OLED منتشر شد. اما گویا این شایعات به واقعیت تبدیل شده اند.

بر اساس گزارش‌های اخیر که از شرکت سونی منتشر شده است، گویا این شرکت به دنبال جذب متخصصان ساخت صفحه نمایش است و قصد دارد کسانی را که در ساخت صفحه نمایش OLED تخصص و مهارت دارند را جذب سونی کند.

گفتنی است که در تاریخ 28 فوریه 2018 ( 9 اسفند 1396 ) شرکت سونی قصد دارد در طی مراسمی خبر مهمی به طرفداران بدهد. بسیاری از صاحب‌نظران احتمال می‌دهند که خبر مهم سونی استفاده این شرکت از صفحه نمایش های OLED برای گوشی های نسل جدید آنها در سال 2018 باشد.

همچنین در ادامه تصویری از آگهی شغلی شرکت سونی برای جذب متخصصان ساخت صفحه نمایش OLED را مشاهده می‌کنید :

احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED

انتهای پیام/

گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED عرضه خواهند شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..