تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی در جشنواره فیلم فجر + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین تجربه فیلم بلند سینمایی مهران احمدی با نام «مصادره» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی بازیگری موفق در جشنواره فیلم فجر


در این فیلم که تهیه‌کننده آن محمدحسین قاسمی و نویسنده آن علی فرقانی است؛ بازیگرانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهران احمدی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، سیامک صفری، مزدک میرعابدینی، لوسینه گیراگوسیان، میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان نقش آفرینی می‌کنند.

اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی بازیگری موفق در جشنواره فیلم فجر

در خلاصه داستان «مصادره» آمده: ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم. آره...

مهران احمدی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون پرونده درخشانی دارد و خوب عمل کرده است. برخی فیلم هایی که این بازیگر در آن ها نقش آفرینی کرده عبارتند از:

اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی بازیگری موفق در جشنواره فیلم فجر

سیزده 59، اسب حیوان نجیبی است، آلزایمر، بی‌خود و بی‌جهت، بغض، روز روشن، شیار 143، سیزده، نفس، ماحی، کارگر ساده نیازمندیم، مصادره، هزارپا و ... است.

حالا باید منتظر ماند و دید این بازیگر موفق، چه موفقیت هایی را در عرصه کارگردانی کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/

معرفی فیلم مصادره مهران احمدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی در جشنواره فیلم فجر + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..