تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار ال‌جی ؛ LG V30 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند + تصویر

پرچمدار ال‌جی ؛ LG V30 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس آخرین گزارش‌ها برخی از نسخه های گوشی V30 شرکت ال جی آپدیت نسخه 8 اندروید یعنی اوریو را دریافت کرده‌اند. هرچند این خبر در حالی منتشر شدهئ سات که بسیاری از نسخه های V30 در اروپا و آمریکا هنوز بر روی نسخه قبلی یعنی اندروید 7 ناگت فعال هستند.

گفته می‌شود نسخه 8 اوریو برای همه دستگاه های V30 به زودی قابل دسترس خواهد بود و این شایعه زمانی تقویت می‌شود که یکی از کاربران تصویری از بخش آپدیت نرم افزاری گوشی هوشمند V30 منتشر کرده که نشان می‌دهد آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای این گوشی عرضه شده است.

اگر این خبر صحت داشته باشد طی چند روز آینده باید شاهد اعلامیه رسمی شرکت ال جی مبنی بر عرضه اندروید 8 اوریو برای V30 باشیم.

در ادامه تصویر فاش شده ای که خبر از عرضه اندروید 8 بر روی V30 می‌دهد را مشاهده می‌کنید :

پرچمدار ال‌جی ؛ LG V30 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند + تصویر

انتهای پیام/

 LG V30 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار ال‌جی ؛ LG V30 آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کند + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..