تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم؟/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزایدخوردن غذا‌های پرچرب و فست فود‌ها، نوشابه‌های سودا، چای و قهوه غلیظ از  عوامل بروز رفلکس معده است.

رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم؟

رفلکس معده یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را آزار می‌دهد؛ باید بدانید که برخی رفتار‌های تغذیه‌ای به کاهش مشکل شما کمک زیادی می‌کند؛ از جمله مهم‌ترین این رفتارها، دراز کشیدن سریع بعد از مصرف غذاست که موجب رفلکس شدید معده می‌شود؛ خوردن غذا‌های پرچرب و فست فود‌ها یا نوشابه‌های سودا و چای و قهوه غلیظ از دیگر عوامل بروز رفلکس معده است.
مصرف برخی دارو‌ها مانند آسپرین، قرص آهن، قرص ویتامین سی و قرص‌های ضد التهابی غیر استروییدی باعث ایجاد رفلاکس می‌شوند؛ رای کاهش احتمال رفلکس بهتر است این قرص‌ها با آب فراوان مصرف شود.

 رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

عوارض  داروی ترک سیگار

داروی وارنیکلین (varenicline) از دارو‌هایی است که برای ترک سیگار به کار برده می‌شود؛ مطالعات جدید جدید نشان داد که مصرف مداوم این دارو، احتمال برزو حملات قلبی و عروقی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

این تحقیقات در دانشکده پزشکی دانشگاه تورنتو انجام شده است؛ از آنجاکه مشخص نیست شرکت کنندگان در این طرح تحقیقاتی قبل از استفاده از این دارو تا چه میزان با بیماری‌های قلبی مواجه بوده اند؛ نمی‌توان به دقت از میزان خطرات این دارو بیان کرد؛ اما می‌توان دریافت که دست‌کم رابطه‌ای میان مصرف varenicline و افزایش خطر ابتلا به یک مشکل قلبی وجود دارد.

رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

برای رفع  تبخال صبر کنید

تبخال یکی از مشکلاتی است که برخی افراد دائما با آن سرو کار دارند؛ بهتر است بدانید که تبخال یک بیماری ویروسی و مسری است؛ به شکل زخمی کوچک، در گوشه‌ای از دهان و اغلب روی لب  بوجود می‌آید و برای فرد تا زمانی که خود به خود بهبود یابد، آزاردهنده است.
اگر تبخال بیش از حد شما را آزار می‌دهد می‌توانید جهت تشخیص و درمان مناسب به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که از مصرف خودسرانه دارو‌ها در این زمینه خودداری کنید؛ مصرف خودسرانه دارو ممکن است مشکل شما را بیشتر کند.

رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

افزایش سه برابری ابتلا به سرطان

انجمن سرطان آمریکا به تازگی آمار جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد نرخ مرگ و میر در اثر سرطان در این کشور به بالاترین میزان خود رسیده است.
سرطان در کنار بیماری‌های قلب و عروقی مهم‌ترین علت مرگ و میر را به خود اختصاص داده است؛ با این حال علت اصلی مرگ افراد بین ۴۰ تا ۷۹ سال، همچنان سرطان است؛ تحقیقات انجمن سرطان آمریکا نشان داد سرطان سینه در مقایسه با دهه قبل بیش از ۳ برابر در میان زنان آمریکایی رشد داشته است؛ این میزان افزایش سه برابری در مورد دیگر سرطان‌ها نیز وجود داشته است.

چاقی، اضافه‌وزن و رعایت نکردن مسائل تغذیه‌ای از مهم‌ترین علل بروز سرطان محسوب می‌شوندرفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

نکاتی پیرامون قرص پیموزاید

یکی از دارو‌هایی که برای درمان روان‌پریشی استفاده می‌شود، قرص پیموزاید (Pimozide) است که برای بیمارانی با تیک‌های صوتی و حرکتی و بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی تجویز می‌شود.

مصرف این قرص ممکن است به نامنظم شدن ضربان قلب یا آریتمی قلبی منجر شود که از مهم‌ترین عوارض مصرف این دارو است؛ اختلالات خونی، افت فشار خون، تاری دید، خواب‌آلودگی و خستگی و ضعف، سرگیجه و خشکی دهان از جمله عوارض قرص پیموزاید است.

گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است

رگ پا در برخی از افراد معمولا با گرفتگی‌هایی همراه است که می‌تواند برای وی آزار دهنده باشد؛ اغلب این گرفتگی عروق در افرادی با بیش از ۶۰ سال سن بروز پیدا می‌کند.
متخصصین قلب و عروق معتقدند، افرادی که با گرفتگی عروق پاهایشان مواجه اند، عروق قلب‌شان هم به احتمال بسیار زیاد گرفته است؛ چرا که عواملی که موجب گرفتگی عروق پا می‌شود؛ عروق قلبی را هم درگیر می‌کند.
سیگار و مواد مخدر، دیابت، سابقه خانوادگی و بعضی بیماری‌ها نظیر برگر از جمله مهم‌ترین عوامل ابتلا به گرفتگی‌های قلبی. گرفتگی عروق پا است.

رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید 

انتهای پیام/ 

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفلکس معده را چگونه برطرف کنیم؟/ گرفتگی رگ پا نشانه مشکلات قلبی است/ افزایش سه برابری ابتلا به سرطان/ نکاتی پیرامون قرص پیموزاید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..