تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «رازها و نگاره‌ها» افتتاح شد

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجموعه ای از نقاشی‌خط‌های مهناز مرادی، کارشناس گرافیک و دارای مدرک ممتاز خط نستعليق و شکسته نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران با حضور خوشنویسان و هنرمندان در فرهنگسرای فردوس افتتاح شد.

براساس این گزارش، آثار نمایشگاه رازها و نگاره ها با تکنیک ترکیب مواد و در قطع مربع و در اندازه 30*30 خلق شده اند.

 مهناز مرادی درباره فعالیت های هنری خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: من بسیاری از مبانی هنرهای تجسمی را در دانشگاه آموخته بودم. از زمانی که نقاشی‌خط را با استاد عظیم فلاح آغاز کردم، دانسته های گرافیکی در رنگ گذاری، ترکیب و ایجاد فرم تابلوها کمک زیادی به من کرد. البته این بدان معنا نیست که هر شخصی که گرافیست است، می تواند نقاشی‌خط هم کار کند؛ من همراه با گرافیک خوشنویسی هم بلد بودم. گرافیک پایه کارهای من است و تمامی آموخته هایم در خوشنویسی و گرافیک در خلق یک اثر در ذهنم تداعی شده و به کمکم می آید.

 وی در خصوص اندازه یکدست آثار گفت: این تابلوها آثار اولیه من در نقاشی‌خط است. 2،3 نمونه مربع با اندازه 30*30 کار کردم و بعد به پیشنهاد استادم تعداد آنها را بیشتر کرده و در نهایت در این گالری به نمایش گذاشتم. فروش آثار هم تنها از این نظر حائز اهمیت است که دوست دارم آثار من در همه جا پخش شود. قیمت هر اثر را هم طوری تعیین کرده ام که هر بیننده ای که نظرش به تابلوها جذب شد، بتواند آن را خریداری کند.

این هنرمند جوان علاقه مندی به نقاشی‌خط را عامل اصلی پیشرفت در این رشته دانست و عنوان کرد: برای رشد و درخشش در عرصه نقاشی‌خط، همانند دیگر رشته ها علاقه مندی شرط اول است. هرقدر این علاقه با فعالیت های چشمگیر آمیخته شود، نتایج هم مطلوب تر خواهد بود. یکی از برنامه ها و اهداف های همیشگی ام در این رشته کسب مقام در جشنواره، شرکت در نمایشگاه ها و همچنین برگزاری ورکشاپ های متعدد است و نمایشگاه بعدی من همراه با آثار نو، تکنیک های حرفه ای و هدف خاص برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه رازها و نگاره ها تا 3 بهمن ماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای فردوس برقرار و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «رازها و نگاره‌ها» افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..