تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط یک آکروبات باز حین اجرای نمایش +فیلم

سقوط دلهره آور یک آکروبات باز حین اجرای نمایش + فیلم////////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط دلهره اور یک آکروبات باز جوان را در حین اجرای نمایش به تصویر می کشد.

در این ویدئو که توسط یکی از تماشچیان و توسط تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می شود که " یولیا تیکائوا" در مقابل چشمان وحشت زده تماشاچیان از ارتفاع 12 متری با سر به زمین سقوط می کند. این جوان 20 ساله  که پس از این اتفاق دچار بیهوشی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.

 در لحظه سقوط، پدر و مادر وی به همراه فرزندانش در محل اجرای نمایش حضور داشتند. این اتفاق در حین اجرای یک نمایش آکروبات بازی در کشور بلاروس رخ داد.

 گفتنی است؛ با وجود ایجاد تورم در قسمت سر این آکروبات باز، پزشکان اعلام کرده اند که هیچ آسیب جدی به وی وارد نشده است.

 انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط یک آکروبات باز حین نمایش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط یک آکروبات باز حین اجرای نمایش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..