تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل خبر ارائه‌ی گوگل مپس برای چین را تکذیب کرد

گوگل در واکنش به خبرهای اخیر، شایعه‌ی انتشار گوگل مپس اختصاصی برای چین را رد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

گوگل در سال‌های اخیر حضور پررنگ‌تری در چین داشته است؛ اما اخبار منتشرشده در خصوص ارائه‌ی نسخه‌ی بهینه‌شده‌ای از گوگل مپس در چین صحت ندارد. در روزهای اخیر، سایت خبری Nikkei طی گزارشی از ارائه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ای از Maps توسط گوگل برای اولین بار پس از هشت سال خبر داد. بر اساس ادعای این خبرگزاری، گوگل اپلیکیشن نقشه‌ی مجزایی نیز برای آیفون‌های چینی در نظر گرفته است؛ اما گوگل خیلی زود این ادعاها را رد کرد. سخنگوی گوگل در این رابطه گفت: «هیچ تغییراتی در گوگل مپس برای چین اعمال نشده است. Maps سال‌ها برای دسکتاپ در دسترس بوده است؛ اما هیچ حضور رسمی در فروشگاه‌های اندروید و iOS در چین ندارد.»

در سال ۲۰۱۰ بعد از مخالفت گوگل با خودسانسوری در خصوص نتایج جستجوها، اپلیکیشن گوگل مپس به طور کامل از مارکت چینی‌ها حذف شد. از آن زمان تا کنون حضور گوگل در چین نسبی بسیار محدود شد؛ اما اخیرا نشانه‌هایی از نرمش در روابط مشاهده شده است. به طور مثال، اپلیکیشن گوگل ترنسلیت سال گذشته در چین در دسترس قرار گرفت و تورنمنت Go نیز در چین شرقی برگزار شد. در اقدامی جدیدتر، گوگل از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در بیجینگ خبر داد. بنابراین، هرچند انتشار نسخه‌ی اختصاصی گوگل مپس برای چینی‌ها فعلا صحت ندارد، اما چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل خبر ارائه‌ی گوگل مپس برای چین را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..