تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقی كه هر قفلی را در ٣ ثانيه با كليد جادويی باز مي كند+ فیلم

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماموران پلیس تهران موفق شدند یک دزد فوق حرفه‌ای را دستگیر کنند که مهارت عجیبی در باز کردن انواع قفل‌ها دارد. او که به بیش از 100 مغازه و واحد صنفی را با سوءاستفاده از این توانمندی خارق‌العاده‌اش دستبرد زده است در یک عملیات پیچیده پلیسی دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، این سارق اعجوبه قادر است هر نوع قفلی را بدون استفاده از شاه‌کلید باز کند و تنها با در اختیار داشتن هر کلیدی که قابلیت داخل شدن در قفل را داشته باشد، قادر به باز کردن آن است.

به گفته این سارق اعجوبه، قفل‌های ساده و حتی کامپیوتری از امنیت بالایی برخوردار نیستند و تنها با مطالعه و دقت در نحوه ساخت آن‌ها، باز کردن این قفل‌ها امکان پذیر است.

او حتی با وجود اینکه دست بند به دستانش بود در یک آزمایش توانست در کمتر از 3 ثانیه، قفل بزرگی را بدون داشتن شاه‌کلید یا ابزارهای دیگر و تنها با دراختیار داشتن یک کلید باز کند. این دزد که مهارت خارق العاده‌ای در باز کردن انواع قفل‌ها دارد می‌گوید پس از مصرف موادمخدر و اعتیادش به ماده شیشه دست به سرقت با این شیوه و شگرد زده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

دزدی که تمام قفل‌ها را در ۳ ثانیه باز می‌کند +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقی كه هر قفلی را در ٣ ثانيه با كليد جادويی باز مي كند+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..