تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرباس از احتمال توقف تولید A380 خبر داد

ایرباس اعلام کرد که اگر سفارشی برای ایرباس A380 دریافت نکند، تولید این هواپیمای غول‌پیکر را متوقف خواهد کرد.

ایرباس اعلام کرده است که اگر اصلی‌ترین مشتری این شرکت برای هواپیمای A380، سفارشی برای خرید این هواپیما ثبت نکند، تولید آن را متوقف خواهد کرد. جان لیهی، مدیر فروش ایرباس، با اذعان به این نکته که هواپیمایی امارات، اصلی‌ترین مشتری A380 است، اعلام کرد که در صورت توقف سفارش این هواپیما از سوی این کمپانی، شاهد توقف تولید آن خواهیم بود. لیهی البته اظهار امیدواری کرد که برای خرید این هواپیما با امارات به توافق خواهند رسید.

سر تیم کلارک، رئیس هواپیمایی امارات نیز در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما امیدواریم یک قرارداد خوب با ایرباس داشته باشیم.

به گفته‌ی ایرباس، احتمالا امارات تنها هواپیمایی موجود است که توانایی دریافت حداقل ۶ هواپیما را در هر سال برای ۸ تا ۱۰ سال آینده در اختیار دارد.

ایرباس در حالی به این نکته اشاره کرده که این کمپانی اروپایی در پنج سال اخیر همواره سفارش‌های بیشتری در مقایسه با رقیب آمریکایی خود، بوئینگ کسب کرده است.

ایرباس در طول سال ۲۰۱۷ موفق شد بیش از ۱۱۰۹ سفارش هواپیما دریافت کند و بیش از ۷۱۸ هواپیما را تحویل مشتریان خود داده است. در مقابل بوئینگ اعلام کرده که با دریافت ۹۱۲ سفارش در سال ۲۰۱۷، موفق شده است ۷۶۳ هواپیما را تحویل دهد. ایرباس امیدوار است در سال جاری میلادی بیش از ۸۰۰ هواپیما را تحویل دهد که این موضوع به لطف افزایش سرعت تولید A320neo محقق خواهد شد. ایرباس در سال ۲۰۱۷ با کاهش سرعت تولید A320neo‌ روبرو شد که دلیل آن مشکل ایجادشده در فرایند تولید موتور جت محصول بود.

ایرباس A380 پس از عرضه در سال ۲۰۰۷، موفق شده است در طول یک دهه‌ی اخیر بیش از ۳۱۷ سفارش دریافت کند. فرایند طراحی و تولید این هواپیما از سال ۱۹۹۳ برای رقابت با بوئینگ ۷۴۷ آغاز شد. ایرلاین‌هایی نظیر کانتاش، سنگاپور ایرلاینز، ایرفرانس و لوفتهانزا نیز این هواپیما را خریداری کرده‌اند؛ اما باید به این نکته اشاره کنیم که بزرگ‌ترین مشتری هواپیمای غول‌پیکر ایرباس، امارات است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرباس از احتمال توقف تولید A380 خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..