تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای ظهور دعا کنیم

در محضر بهجتبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله بهجت بیان کرد: مسلمان ها در دست کفار ذلیل هستند، و کفار با مال و ثروت خود مسلمین بر آن ها مسلط هستند و بر آن ها حکومت می کنند. آیا خوشحالی ما با این همه ذلت و خواری و اسارت و بردگی، غفلت و غرور نیست؟ گوسفندانی که حامی و ناصر و چوپان ندارند و در هر طرف گرگ های درنده به آن ها حمله ور شده اند، چگونه باید باشند؟!

آیت‌الله محجمد تقی بهجت فومنی گفت: خدا می‌داند که چه طور کفار می‌نشینند و برای ذلت و عبودیت و بردگی ممالک اسلامی نقشه می‌کشند! چه قدر باید در فکر حضرت غائب باشیم و برای تعجیل در امر فرجش دعا کنیم؟! به طور یقین دعا در امر تعجیل فرج آن حضرت موثر است، اما نه لقلقه زبان و عجل فرجه خشک و خالی و ورد همیشگی که در آخر منبر برای این که مردم از جا بلند شود گفته می‌شود.

ایشان اظهار کردند: دعای تعجیل فرج مثل نماز نافله، عمل مستحبی است، یعنی راستی و جدی با غم متأثر باشیم و از خدا بخواهیم تا فاصله هزار و چند صد ساله که بین مردم و واسطه فیض اتفاق افتاده است، برطرف شود و به پایان برسد. دعای با حال حزن و اندوه و تأثر قلبی از مردم واقع نمی‌شود، که اگر میشد قطعا وضع این نبود. فرج، وقت معینی دارد که در آن وقت حضرت ظهور می‌کند.

منبع: احسن الحدیث

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای ظهور دعا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..