تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیابان‌های تل‌آویو موقع سخنرانی چه کسی خلوت می شود؟

خیابان های تل آویو موقع سخنرانی چه کسی خلوت می شود؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک روایت جذاب و خواندنی از دیدار سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که به مدتی قبل مربوط می شود در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است که هنوز هم پس از مدتی خواندن دوباره آن لذت بخش است.

موضوع به سخنرانی سید پرویز فتاح در تاریخ 9/23/ 96 در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره مدیریت و فرهنگ جهادی در مشهد باز می گردد که وی در طول آن مراسم به بازگو کردن خاطره ای جالب از دیدار خود و سید حسن نصرالله در گذشته پرداخت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این باره گفت: در اوایل سال جاری با ایشان دیداری داشتم که موضوع جالبی را برای من تعریف کرد، این سید بزرگوار و افتخار جهان اسلام راجع به نظر مردم تل آویو درباره خودش به من گفت: هنگام پخش سخنرانی من از تلویزیون خیابان های تل آویو خلوت می شود.

سید حسن نصرالله علت این امر را اعتراف آنها به درستی و صداقت خودش بیان کرد.

خیابان های تل آویو موقع سخنرانی چه کسی خلوت می شود؟+عکس

انتهای پیام/

خاطره ای جالب از سید حسن نصرالله به روایت رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیابان‌های تل‌آویو موقع سخنرانی چه کسی خلوت می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..