تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگی نامه شهید ابراهیم پوری

زندگی نامه شهید ابراهیم پوریبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدابراهیم پوری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

سلطان ابراهیم پوری، فرزند مراد در تاریخ 14/3/1343 در روستای گرده خانه از توابع پیرانشهر، در خانواده ای متدین و مذهبی متولد شد. دوران ابتدایی را در همان روستا گذراند، از همان اوان جوانی در کنار پدر خود به شغل کشاورزی مشغول شد.

شهید تا پیش از انقلاب در روستای محل زندگی خویش علیه رژیم سابق در میان جوانان، به تبلیغ پرداخت. سپس از همان سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، به عضویت بسیج پیرانشهر در آمد. تلاش های بسیار او در راه مبارزه با ضد انقلاب داخلی در سال های پس از انقلاب ادامه یافت. ایشان در تیر سال 1362 ازدواج کرد و ثمره‌ی آن شش فرزند است. کوچکترین فرزندش سه ماه پس از شهادت او به دنیا آمد.

در سال 1368 به خدمت سربازی اعزام شد و در گروهان شناسایی انجام وظیفه کرد. یک سال بعد از پایان یافتن خدمتش به عضویت سپاه درآمد.
وی سرانجام، در تاریخ 21/5/1375 در حین انجام مأموریت در روستای لیک بن، پس از درگیری و نبرد با گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید ابراهیم پوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگی نامه شهید ابراهیم پوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..