تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه به خانواده های نفتکش سانچی

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیهبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، در پیامی حادثه مصیبت بار ودلخراش جان باختن کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی را به خانواده های داغدیده تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه مصیبت بار ودلخراش جان باختن کارکنان خدوم و ملوانان شجاع نفتکش ایرانی سانچی،بر اثر سانحه تصادم وآتش سوزی ، موجب تاثر وتاسف فراوان شده  وملت شهیدپرور ایران اسلامی را داغدار کرد.

این واقعه درناک و تلخ که موجب جان باختن بیش از سی تن از ملوانان و دریانوردان شجاع ما حین انجام وظیفه و خدمت به کشور خود شد، یادآور جانفشانیها و دلاورمردیهای کارکنان سختکوش شرکت ملی نفتکش ایران در سالهای دفاع مقدس است که با تقدیم دهها شهید اجازه ندادند صادرات نفت ایران هرگز متوقف شود.

با دلی پر اندوه در غم از دست دادن  فرزندان وهموطنان خود، این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب اسلامی «مد ظله العالی»، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته ، از خداوند متعال رحمت ومغفرت جان‏باختگان ، و  تسلی و آرامش دلهای غمگین بازماندگان را مسألت مینمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه به خانواده های نفتکش سانچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..